سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مانور پروژه مهر در تمام مدارس شهرستان تفت

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تفت از برگزاری مانور پروژه مهر،۲۷ شهریور در تمام مدارس شهرستان تفت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد صادق مهدیان مدیر آموزش و پرورش شهرستان تفت با بیان اینکه مانور پروژه مهر روز چهار شنبه ۲۷ شهریور ماه در تمام مدارس شهرستان تفت اجرا می‌شود، گفت: در پروژه مهر ۹۸ آمادگی مدارس را برای استقبال از دانش آموزان در سال تحصیلی جدید در قالب ۶ کمیته کاری تحت پوشش قرار داده تا شرایط مناسب برای آغاز یک سال تحصیلی بانشاط در تفت فراهم آید.

او هدف اجرای مانور را ارزیابی میزان آمادگی مدارس برای استقبال از دانش آموزان در ماه مهر و سنجش نقاط قوت و ضعف‌های پروژه مهر در مدارس عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تفت بیان کرد: در این مانور تیم کارشناسی و نظارت متشکل از نمایندگان کارگروه‌های ششگانه پروژه مهر شهرستان به مدارس شهرستان اعزام می‌شوند.

او با اشاره به اقدامات آموزشی، توجیهی پیرامون پروژه مهر ۹۸ ویژه مدیران مدارس در تفت، ادامه داد: در این مانور کارشناسان چگونگی عملیاتی شدن اقدامات زیر مجموعه کارگروه‌های مختلف پروژه مهر را در مدارس مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

مهدیان از پروژه مهر به عنوان نماد برنامه ریزی و بهره وری در عرصه تعلیم و تربیت یاد کرد و یادآور شد: مهترین معیار سنجش کمی و کیفی این مانور، انجام شاخص‌ها و برنامه‌های تدوین شده پروژه مهر ۹۸ در مدارس شهرستان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تفت ادامه داد: این مانور روز چهارشنبه ۲۷ شهریور ماه در تمامی مدارس شهرستان اجرائی می‌شود تا مدیران مدارس پس از اعلام نظر کارشناسان نسبت به رفع کاستی‌ها و ایجاد زیرساخت‌های مناسب در زمینه بازگشایی مدارس اقدام کنند.

مهدیان گفت:  از جمعیت ۴۳ هزار نفری تفت پنج هزار دانش آموز در مدارس این شهرستان تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/ی

مانور پروژه مهر در تمام مدارس شهرستان تفت برگزار می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.