سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیرحسنیلو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

آخرین جزئیات رایگان شدن بیدود برای دانش آموزان تهرانی

مشاور معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره رایگان شدن بیدود برای دانش آموزان توضیحاتی داد.

علی پیر‌حسینلو مشاور معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اخبار منتشر شده مبنی بر رایگان شدن دوچرخه‌های اشتراکی بی‌دود برای دانش آموزان گفت: شهرداری تهران به‌صورت مستقیم در موضوع دوچرخه‌های اشتراکی بیدود ذی‌مدخل نیست و اگر قرار بر رایگان شدن بخشی از خدمات این دوچرخه های اشتراکی باشد،این تصمیم باید از طرف شرکت مذکور گرفته شود.

او با اشاره به ارائه برخی از پیشنهاد‌ها از سوی شهرداری تهران به شرکت بیدود برای ارائه تسهیلات به برخی از افراد و نهاد‌ها گفت: برای مثال چندی پیش شهردار تهران پیشنهادی مبنی بر رایگان شدن هزینه سفر در روزهای سه‌شنبه را مطرح کرد که این پیشنهاد با کمی تغییر مورد قبول واقع شد.

مشاور معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: اگر قرار بر ارائه تسهیلات به دانش آموزان برای استفاده رایگان از دوچرخه‌های اشتراکی بی‌دود باشد باید این اقدام از طرف شرکت بی‌دود انجام شود و شهرداری تهران هیچ برنامه ای به منظور رایگان شدن دوچرخه های بیدود برای دانش آموزان ندارد.


بیشتر بخوانید: جزئیات شکایت پلیس از شهرداری تهران/ هیچ نهاد دولتی حق ایجاد پارکینگ اختصاصی در معابر را ندارد 


پیر‌حسینلو در توضیح برنامه‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای دانش آموزان گفت: ۲ برنامه‌ای که شهرداری تهران برای دانش آموزان در دستور کار دارد، نصب دوچرخه‌بند در مدارس و مناسب سازی معابر در مسیر خانه تا مدرسه است.

او در پاسخ به این سوال که آیا این ۲ اقدام در مهر سال ۹۸ نهایی و تکمیل می‌شود یا خیر گفت: موضوع نصب دوچرخه‌بند در مدارس پایتخت از پیش آغاز و همچنان ادامه دارد و اگر وزارت آموزش و پرورش همکاری‌های لازم را انجام دهد این اقدام (نصب دوچرخه‌بند در مدارس) تسریع می‌شود.

پیرحسین لو با اشاره به اینکه طبق سند جامع توسعه دوچرخه سواری سه گروه هدف دارد گفت: افارد شاغل، دانش آموزان و دانشجویان سه گروه هدف برای توسعه دوچرخه سواری است که شهرداری تهران توجه ای ویژه ای به این ۳ گروه دارد.

مشاور معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: برنامه‌ دیگری که به طور جد از سوی مدیریت شهری پیگیری می‌شود بحث ایمن‌سازی مسیر خانه تا مدرسه دانش آموزان برای دوچرخه سواری است.

انتهای پیام/

مدارس پایتخت به دوچرخه بند مجهز می شوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۰۹:۴۷ ۱۲ دی ۱۳۹۸
سلام.توی شیراز استقبال زیادی از این دوچرخه ها شده اما مشکلی که وجود داره اون دوچرخه ها توی محدوده مجازی قابل استفاده میباشد که متاسفانه منطقه ۴ شیراز که یکی از بهترین منطقه هاست این دوچرخه قابل استفاده نیست . لطفا و خواهشا این موضوع رو بررسی کنید
سامان
۱۲:۰۶ ۲۹ شهريور ۱۳۹۸
تا زمانی که مسیرهای ویژه ای برای دوچرخه ها ساخته و پرداخته نشه، این هزینه ها به طور نامعقولی فقط دست این بخش خصوصی میاد و بعد میگن دولت و شهرداری برای ما بسترشو نساخته.

توی خیابان های پایتخت پیاده هم نمیشه تردد کرد چه برسه با یک وسیله نقلیه دوچرخ که به هر آن ممکنه یک ماشین یا موتور باهات برخورد کنه.
ناشناس
۱۱:۲۵ ۲۹ شهريور ۱۳۹۸
ميخوان بچه هاي مردم رو بفرستن وسط ماشينا و موتوريا و قتل عامشون كنن