سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فردا نبرد نمایندگان فوتبال استان مرکزی با حریفان داخل و خارج از خانه

فردا آلومینیوم اراک بازی خانگی دارد و خوشه طلایی ساوه به انزلی می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، فردا آلومینیوم اراک بازی خانگی دارد و خوشه طلایی ساوه به انزلی می‌رود.

 در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور و از هفته پنجم آلومینیوم اراک در خانه از استقلال خوزستان پذیرایی می‌کند و خوشه طلایی ثنا ساوه در انزلی به مصاف ملوان می‌رود.

در جدول رده بندی آلومینیوم و خوشه طلایی پس از تساوی هفته چهارم در مقابل هم، خانه‌های اول و دوم جدول را با رده‌های پنجم و هفتم عوض کردند.

بر این اساس خوش طلایی از چهار دیدار گذشته ۸ امتیازی است و با تفاضل گل بهتر نسبت به آلومینیوم در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد و آلومینیوم سازان با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در جای هفتم جدول هستند.

استقلال خوزستان حریف اراکی‌ها هم با یک تساوی از ۴ دیدار گذشته جایی بهتر از رده شانزدهم کسب نکرده و در آن سوی میدان ملوان انزلی نیز با دو تساوی و دو شکست، دو امتیازی ست و یک رده بالاتر از استقلال خوزستان در خانه پانزدهم قرار دارد.

بدین ترتیب شاگردان محمود فکری از ساعت ۱۸ یکشنبه ۲۴ شهریور در ورزشگاه امام خمینی اراک میزبان استقلال خوزستان هستند و یاران محسن عاشوری در انزلی به مصاف ملوانان می‌روند.

انتهای پیام / ج

فردا آلومینیوم اراک بازی خانگی دارد و خوشه طلایی ساوه به انزلی می‌رود

برچسب ها: فوتبال ، اخبارورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.