سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عشق به سید الشهدا(ع) آزادی‌خواهان عالم را زیر پرچمش جمع می‌کند

امام جمعه کرمانشاه گفت: صبر و ایستادگی ۴۰ ساله وام گرفته ملت از مکتب حسینی تشکیلات آمریکا را به دریوزگی انداخته است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته کرمانشاه ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: اگر انسان حقیقت گناه و تاثیرات آن را بشناسد هیچگاه به سمت ارتکاب گناه کشیده نمی‌شود در کنار این عزداری‌ها باید راه و روش و منش بزرگان دین همچون امام حسین (ع) را بیاموزیم و به کار گیریم. 

او همچنین ضمن تشکر از بانیان و شرکت‌کنندگان در عزدارای‌های دهه اول محرم گفت: این حضور‌ها معنا دارد، این عشق به سیدالشهدا (ع) همه‌گیر شده و می‌بینیم در قلب آمریکا برایشان جلسه تشکیل می‌شود  هیچ قدرتی نمی‌تواند ده‌ها کشور را این گونه دور هم جمع کند و این قدرت سیدالشهدا (ع) است که آزادی‌خواهان عالم را زیر پرچمش جمع می‌کند و درس عدالت، بصیرت و آزادی‌خواهی به آن‌ها می‌دهد.

آیت‌الله علما بیان داشت: تاسوعا و عاشورا پرچم توحید و بصیرت است که همه باید زیر آن جمع شوند؛ همانگونه که امام راحل فرمودند انقلاب و نهضت ما زنده به محرم و صفر است و رهبر معظم انقلاب هم می‌فرمایند اسلام زنده به عاشورای حسینی است.

خطیب جمعه کرمانشاه ادامه دارد: صبر و ایستادگی ۴۰ ساله ملت که وام گرفته از مکتب حسینی است تشکیلات آمریکا را به دریوزگی انداخته است و برای ارتباط با ایران پیام و پیغام می‌دهد.

او همچنین با یادآوری مناسبت ۲۶ شهریورماه و سالروز تشکیل نیرو‌های سه‌گانه زمینی، دریایی و هوایی سپاه پاسداران، دیگر مناسبت این روز در مورد قتل عام فلسطینی‌ها در اردوگاه‌های صبرا و شکیلا توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

امام جمعه کرمانشاه افزود: رژیم آدم کش صهیونیستی امروز به ضعف و ناتوانی و بی ارزشی رسیده است و این سخنرانی اقتدارآمیز اخیر سیدحسن نصرالله و این سید مقاومت در برابر آن‌ها که توان مقابله با یک گروه کوچک از نیرو‌های حزب‌الهی را ندارند این قدرت عاشورا و محرم است که باید جوانان قدرش را بدانند.

آیت‌الله علما مناسبت ۲۷ شهریور و درگذشت شهریار را مورد اشاره قرار داد و گفت: شهریار شاعر معاصر، انقلابی و ادیب ایرانی است که خداوند روحش را قرین رحمت کند.

انتهای  پیام/ز

 

تاسوعا و عاشورا پرچم توحید و بصیرت است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.