مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان کرمانشاه گفت: مجالس عزای حسینی بیش از شور به شعور و بصیرت نیاز دارد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت الاسلام حجت الله فاضلی عزاداری‌های محرم و صفر را بهانه‌ای برای کسب معرفت در مورد قیام عاشورا و تقرب به سیره امام حسین (ع) عنوان کرد و گفت: عزاداری‌های حسینی اظهار همدردی و ابراز ارادت به اهل بیت (ع) است.

او با بیان اینکه ایستادگی در برابر ظلم یکی از مهمترین اهداف قیام امام حسین (ع) بود که برای رسیدن به این هدف باید تا پای جان در برابر ظلم ظالمان بایستیم، تأکید کرد: یزید‌ها و ابن زیاد‌های زمان نخواهند گذاشت سیره امام حسین (ع) باقی بماند، لذا باید در برابر این دشمنان ایستادگی کنیم.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان کرمانشاه سپس با اشاره به تلاش دشمنان برای دور کردن مجالس عزای حسینی از فلسفه اصلی خود، گفت: باید هوشیارانه و مخلصانه برخورد کرده و تلاش کنیم تا از ورود آسیب‌ها در اقامه عزاداری‌ها پرهیز شود تا از این طریق دشمنان را از اهداف خود برای ضربه زدن به اسلام ناامید کنیم باید مجالس عزای حسینی به گونه‌ای برگزار شوند که اسباب زحمت و مزاحمت برای مردم نشوند.

او ادامه داد: اگر در فضای عزاداری‌های حسینی با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته از آلات موسیقی برای تقویت شور در بین مخاطبین استفاده می‌شود باید حواسمان باشد که عزاداری‌های حسینی بیش از شور به شعور و بصیرت نیاز دارند، لذا باید از این آسیب‌های اینچنینی پرهیز کنیم.

انتهای  پیام/ز


ایستادگی در برابر ظلم یکی از مهمترین اهداف قیام امام حسین (ع) بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.