سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان مطرح کرد؛

۲۸ شهریور؛ پایان سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان، گفت: ۳۶ هزار و ۱۸۴ نفر در کرمان تاکنون مورد سنجش تحصیلی قرار گرفته اند و ۲۸ شهریور؛ پایان سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در استان کرمان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان مهران باهری ریس آموزش و پرورش استثنائی استان کرمان گفت: چهار هزار و هشت نفر از نوآموزان مراجعه کننده به طرح سنجش در کرمان ارجاع هوش شده اند که باید برای تکمیل روند سنجش به پایگاه‌های تخصصی هوش مراجعه کنند.

باهری بیان کرد: سه پایگاه‌های سنجش هوش در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و سیرجان وجود دارد و در سایر شهرستان‌ها نیز سنجش هوش در پایگاه سنجش تحصیلی و با حضور کارشناسان تخصصی هوش انجام می‌شود.

او اظهار داشت: ۷۱۶نفر از نوآموزان بدو ورود به دبستان در کرمان تاکنون به بخش شنوایی، هزار و ۶۹۹نفر به بخش بینایی، ۷۰نفر به بخش جسمی حرکتی ارجاع شده اند.
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان تصریح کرد: ۱۳هزار و ۲۵۴نفر در این استان تاکنون برای شرکت در طرح سنجش نوبت گیری کرده و در انتظار به سر می‌برند که سنجش این نوآموزان نیز تا ۱۵شهریور انجام می‌شود.

باهری از والدین نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان خواست برای انجام سنجش تحصیلی فرزندان خود هر چه سریع‌تر به پایگاه‌های سنجش در سراسر استان کرمان مراجعه کنند.

او گفت: نوآموزان بدو ورود به دبستان در صورت جاماندن از طرح سنجش، کارنامه تحصیلی دریافت نمی‌کنند و جز دفتر آمار مدارس به شمار نمی‌روند.

باهری با بیان اینکه ۲۸شهریور پایان مهلت شرکت در طرح سنجش تحصیلی است تصریح کرد: پیش بینی می‌شود تا پایان اجرای این طرح در کرمان ۶۱هزار نوآموز بدو ورود به دبستان مورد سنجش قرار بگیرند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان افزود: تاکنون ۵۱هزار و هزار و ۸۲۱نفر در سامانه طرح سنجش کرمان ثبت نام و نوبت گیری کرده اند.

انتهای پیام/ح

پایان سنجش نوآموزان درکرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.