سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی کامل مرزبانان در برقراری امنیت خطوط مواصلاتی مرز خسروی

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزبانی به طور ۱۰۰ درصد آمادگی کامل دارد تا در مرز رسمی خسروی به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی کند.

 به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  سردار احمدعلی گودرزی جانشین فرمانده مرزبانی ناجا گفت: سربازان باکفایت ولایت که مرزبانان غیور جمهوری اسلامی هستند در خطه غرب کشور به ویژه در قصرشیرین با اعتقادات راسخ و کاملی که به اربعین حسینی دارند آمادگی ارائه خدمات لازم به زائران شرکت کننده در این همایش عظیم را دارند.

او اظهار داشت: مرزبانان غیور آمادگی ۱۰۰ درصدی دارندکه هر تعداد زائر از داخل کشور قصد ورود به عراق را داشته باشند رفت و آمد آن‌ها را تسهیل کرده و امنیت کامل و ۱۰۰ درصدی برقرار کند مرزبانی به طور شبانه روز امنیت را در نقطه صفر مرزی، در حاشیه مرز و خطوط مواصلاتی از مرز خسروی و سایر مرز مرز‌ها برقرار می‌کنند.

او ادامه داد: در بازدیدی که از وضعیت مرز خسروی داشتیم نیرو‌های کمکی از مراکز آموزش و دیگر قسمت‌ها در حال اعزام به مناطق صفر مرزی هستند که به زودی به منطقه ورود می‌کنند و کاملا روحیه پرنشاط و عملیاتی مرزبانان غیوری که سنگربانان نظامی دفاعی کشور هستند، محسوس بوده و با شور وصف ناپذیری ماموریت ذاتی خود را انجام می‌دهند.

انتهای  پیام/ز

 

بازدید جانشین فرمانده مرزبانی ناجا از مرز خسروی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.