استاندار کرمانشاه گفت : بازگشایی مرز خسروی که روز گذشته (جمعه) با حضور وزرای کشور ایران و عراق انجام شد، از قول‌هایی بود که دولت تدبیر و امید به مردم استان داده بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : بازگشایی مرز خسروی نقشی چشمگیر در اقتصاد منطقه خواهد داشت.

او گفت : در شرایط فعلی که تروریسم اقتصادی بیشترین فشار‌ها و تحریم‌ها را علیه ملت آزاده ما اعمال کرده دولت به سختی اعتبارات طرح‌های عمرانی را تامین می‌کند لذا باید در هزینه کرد اعتبارات نظارت بیشتری اعمال کنیم.

استاندار کرمانشاه افزود: مدیران پیمانکاران را با دقت انتخاب و عرصه را بر پیمانکاران متخلف و متقلب تنگ کنند و از حیف و میل منابع باجدیت ممانعت نمایند.

او گفت: صرفه جویی و بهره وری باید در اولویت کاری همه مسوولین و مدیران کل استان باشد. باید تلاش کنیم شرایطی فراهم شود که مردم شریف بخش گهواره دالاهو از مواهب سد آزادی برخوردار شوند.

مقام عالی دولت در استان کرمانشاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی به سرعت تقویم زمانی احداث بیمارستان دالاهو را ارائه کند. تامین اعتبار لازم را به هر شکل ممکن انجام می‌دهیم. مردم شریف اهل حق شایسته خدمات مطلوب اند.

استاندار کرمانشاه افزود: مردم شریف دالاهو پس از زلزله ۲۱ آبان ۹۶ الگوی همدلی و همیاری با مسوولین بودند. در جابجایی روستا‌های در معرض آسیب نیز هم افزایی مطلوبی با دولت داشتند.

بازوند افزود: دولت باید با اولویت، تمام هزینه‌های رساندن خدمات به روستا‌های زلزله زده دالاهو که جانمایی جدید شده و جابجا شده اند را انجام دهد.

 

 

انتهای پیام/د

بازگشایی مرز خسروی نقشی چشمگیر در اقتصاد منطقه

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.