نشست شورای هماهنگی امور حقوقی وزارت نیرو با هدف تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی استان‌های لرستان - کردستان ایلام همدان و کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،نجم شعاع معاون حقوقی و پشتیبانی مجلس وزرات نیر نقش واحد‌های حقوقی این وزارت خانه را بسیار مهم اساسی و اثرگذار دانست و گفت : در کشور ۲۰۰ شرکت با واحد‌های حقوقی ارتباط و تعامل دارند که تقویت آن‌ها می‌تواند به رشد و توسعه بخش‌های مختلف وزارت نیرو کمک کند

او گفت : کاهش ورودی پروند‌های حقوقی از اولویت اصلی فعالان این حوزه است و در این راستان نیز به پیشگیری از وقوع جرم تعامل سازند با دستگاه قضا شکل گرفته است.

او حفظ و حراست از بستر رودخانه و صدور اسناد مالکیت را از سیاست‌های مهم ملی سال‌های گذشته عنوان کرد و افزود: با امضا تفاهم نامه میان امور حقوقی وزارت نیرو و سازمان ثبت انساد و مالکیت کشور تا کنون ۴۰ هزار کیلومتر از مسیر رودخانه‌ها شناسایی نقشه برداری و به نام دولت ثبت شده است.

تخت شاهی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان این نشست را گام موثری در کاهش هزینه‌ها و افزایش هم افزایی دانست و گفت: انتقال ایده‌ها و تجربیات در این نشست می‌تواند به کاهش پرونده‌های حقوقی کمک کند .

 

 

انتهای پیام/د

۲۰۰ شرکت با واحد‌های حقوقی ارتباط و تعامل دارند

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.