به تازگی سازنده این عنوان با یکی از وب سایتهای تحلیل بازی مصاحبه کرده است که بر اساس گفتههای کوجیما، خود سازنده این بازی نیز نمیتواند عنوان ساخته شدهاش را دسته بندی کند. کوجیما گفت: "من سعی کردم عنوانی را طراحی کنم که در هیچ کدام از دسته بندیهای عناوین رایانهای نگنجد و به معنایی دیگر سعی کردهام سبکی جدید را در دنیای بازیهای رایانهای خلق کنم."
وی همچنین گفت که بسیار نگران این موضوع است که گیمر نتواند با بازی او ارتباط برقرار کند چرا که همهی گیمرها به سبکهای موجود در بازار عادت کرداند و اجرای عنوانی با سبکی جدید که تا به حال کسی آن را ندیده است ممکن است باعث عدم ارتباط گیمر با بازی شود. کوجیما در ادامه گفت: "ماموریتهای موجود در بازی همگی به سبک جدید طراحی شده است که خود من هم هنوز به آن عادت نکردهام و همین موضوع باعث ایجاد نگرانی درباره این بازی شده است."
بیشتر یخوانید: انتشار اطلاعات جدید بازی Greedfall
همچنین سازنده این بازی قرار است در مراسم TGS توکیو نیز از عنوان خود چند تریلر طولانی نمایش دهد که به احتمال بسیار زیادی یکی از آنها گیم پلی بازی خواهد بود؛ هنوز مشخص نیست که این سازنده قصد دارد در مراسم مذکور چه اطلاعاتی از بازی خود منتشر خواهد کرد و باید تا روز نمایش تریلر منتظر ماند.
انتهای پیام/