سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتانیاهو حماس را تهدید کرد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به حملات پهپادی اخیر حماس ادعا کرد اسرائیل اینگونه اقدامات را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، پس از حمله پهپادی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به سرزمین‌های اشغالی، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز شنبه در ادعایی گزاف این جنبش را به ”واکنش قدرتمند“ تهدید کرد.

به نظر می‌رسد این نخستین بار بوده است که از غزه به اسرائیل حمله‌ای پهپادی صورت گرفته است. ارتش اسرائیل نیز در این باره اعلام کرد این پهپاد احتمالا مواد منفجره پرتاب کرده که منجر به خساراتی شده است.

نتانیاهو در کارزار انتخاباتی خود در این خصوص ادعا کرد: ”حماس مسئول همه اقدامات از سوی غزه است و همه حملات (آنها) با واکنشی قدرتمند مواجه خواهد شد“.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۱:۲۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۸
هی بنیامین نتانیاهو بترس از روز و ساعتی که تمام خطوط مرزی لبنان با اسرائیل تمام خطوط مرزی سوریه با اسرائیل تمام خطوط مرزی عراق با اسرائیل تحت فرماندهی عالی محور مقاومت تبدیل به خطوط پشتیبانی و عقبه رزمندگان حماس شود و با یک مانور نظامی گسترده عظیم در طول مرزهای مشترک با اسرائیل در عملیات مشترک علیه دشمن مشترک هم از نظر مکانی و هم از نظر زمانی مانند یک عملیات عظیم وارد عملیات هوائی و زمینی و دریائی شوند آنگاه براستی سخن عزیز سیدحسن نصرالله ضرب المثل جهانی میشود که : اسرائیل با حمله به مواضع محور مقاومت به عصر حجر باز خواهد
گشت" اگر این اتحاد عربی در همین جغرافیای محدود کشورهای محور مقاومت بین اعراب محقق شود و تشکیل امت واحدة و لوای واحدة را بدهند آیا اسرائیل محو و نابود نخواهد شد؟ کمی عاقل باش و اینهمه چوب در سوراخ مار نکن.....کاری نکن که فرماندهان عالی محور مقاومت "معامله قرن " را با اتحاد در عملیات نظامی عظیم از زمین و هوا و دریا درست مانند یک مانور نظامی وسیع تبدیل به: " افتضاح قرن کنند" بچه خوبی باش و اجازه بده انتخابات کثیف صهیونیستی شروع و پایان داشته باشد........اینهمه رجز خوانی هم نکن