وزیر خارجه آمریکا در نامه‌ای به رئیس‌جمهور لبنان، از او خواسته است پیش از حمله رژیم صهیونیستی به کارخانه موشک‌سازی حزب‌الله، آن را تعطیل کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه الشرق الاوسط، مایک پمپئو- وزیر امور خارجه آمریکا- در نامه‌ای، به میشل عون -رئیس‌جمهور لبنان- هشدار داد پیش از آن‌که رژیم صهیونیستی به کارخانه موشک‌سازی جنبش حزب‌الله حمله کند، آن را تعطیل کند.

او در این نامه مدعی شده اطلاعاتی درباره یک مرکز تولید موشک دست دارد که از سوی ایران و نیرو‌های حزب‌الله ساخته شده است و نوشته است: «لبنان باید فوراً کارخانه دوم را تعطیل کند، در غیر این صورت اسرائیل با حمله‌ای طی چند روز آینده آن را نابود می‌کند».

بنا بر اعلام این منابع، «مارک اسپر»، وزیر دفاع آمریکا، پس از دیدار خود با «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در لندن اطلاعات فوق را در اختیار پمپئو قرار داده است.

این منابع همچنین اعلام کردند یک فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی نیز به‌ همراه نتانیاهو به لندن سفر کرده است تا مقامات انگلیسی و آمریکایی را درباره برنامه‌های آتی این رژیم علیه لبنان مطلع کند.

بر اساس این گزارش، نامه مذکور مستقیماً به جبران باسیل، وزیر امور خارجه لبنان و داماد میشل عون، تحویل داده شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: لبنان ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار