سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودروی سرویس مدارس در همدان

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان از ساماندهی ۲ هزار و ۵۰۰ سرویس مدرسه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، میلاد کریمی، مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان از سال گذشته ساماندهی سرویس مدارس آغاز شده و از نام نویسی ۳ هزار خودرو در سامانه،  یک هزار و ۵۰۰ مورد تایید قرار گرفته‌اند. 

او گفت: در حال حاضر ۳ هزار و ۵۰۰ سرویس مدرسه در همدان به دانش آموزان خدمات ارائه می‌دهند که امیدواریم امسال ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از رانندگان  این وسایل نقلیه ساماندهی شوند.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان بیان کرد: مدیران در ساماندهی سرویس مدارس نقش قابل توجهی دارند و اگر قرار باشد همکاری لازم را نداشته باشند و تعهدی نباشد، مشکلات زیادی ایجاد می‌شود.

کریمی از آموزش مدیران مدارس در ساماندهی سرویس‌های مدارس در روز ۲۶ شهریور خبر داد و افزود: ابتدای مهرماه نیز همایش آموزشی برای رانندگان سرویس‌های مدارس برگزار می شود.

او  با اشاره به نظافت سرویس مدارس در ابتدای مهرماه گفت: با بازگشایی مدارس و لزوم نظارت بر کار سرویس‌های مدارس، ۱۰ خودرو بازرسی از ۳۱ شهریورماه  نظارت بر کار سرویس های مدارس را آغاز خواهند کرد .

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان با بیان اینکه سال گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ مورد برخورد با سرویس مدارس انجام شد افزود: هر برچسب سرویس مدارس ۸۰ هزار تومان هزینه دارد و عدم سوء پیشینه راننده  وداشتن معاینه فنی خودرو  از شرایط  واگذاری سرویس مدارس به متقاضیان است.

او افزود: ۲۵ شهریور  از برچسب سرویس مدارس رونمایی خواهد شد .

انتهای پیام/ب

نام نویسی سرویس مدارس در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.