معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری همدان گفت:نیمی از خانواده‌ها به دلیل رفاه و امنیت بیشتر فرزندان ،از سرویس مدارس استفاده می‌کنند.

بازگشایی مدارس، از ساماندهی تا ایمن سازیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رضا زمانی، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری همدان ظهر امروز در شورای ترافیک شهرستان همدان با اشاره به بازگشایی مدارس در آغاز مهر گفت:اقدامات ترافیکی، ایمن سازی مدارس و بازدید میدانی، حضور پلیس در محل‌ها باید انجام شود.

او با اشاره به اینکه رانندگان سرویس مدارس باید در سامانه نرم افزاری "سپند" نام نویسی کنند، افزود:  رانندگانی که با طی مراحل قانونی از نظر نداشتن سوء پیشینه اعتیاد  تأیید شوند، شناسنامه دار می‌شوند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری همدان ادامه داد: ۴۸۷ مدرسه نواحی یک و ۲ شناسایی شده که ۱۳۰ مدرسه امسال در اولویت ایمن‌ سازی قرار دارند.

زمانی افزود: اگر مدارسی هم از این خدمات بهره‌مند نشده باشند به شهرداری ابلاغ می شود تا برای بازگشایی مدارس مشکلی وجود نداشته باشد.

او  با بیان اینکه همکاری والدین در زمینه سرویس مدارس ضروری است ادامه داد: از مدیران تقاضا داریم در جلسات اولیاء و مربیان که برگزار می‌شود خانواد‌ها را از مواردی که می‌تواند برای دانش آموزان خطر ساز باشد آگاه کنند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری همدان گفت: ایمن سازی مدارس حاشیه راه ها، با بهسازی و ایمن کردن جاده ها باید در اولویت قرار گیرد .

زمانی افزود: همچنین پلیس راهور  هم به منظور کاهش و روان سازی ترافیک از اول مهر همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید فعالیت خود را آغاز می کند.

انتهای پیام/ب

با رانندگان سرویس  مدارس بدون مجوز برخورد می شود 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.