سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کلاس‌های دانش افزایی برای کشاورزان رامهرمز

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامهرمز گفت: کارگاه‌های آموزشی به منظور افزایش دانش کشت برای کشاورزان در این شهرستان برگزار شد.

سید مهرداد میرسالاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامهرز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت: در ادامه فعالیت های آموزشی این سازمان در سطح شهرستان، کلاس ارئه آموزش های بروسلوز در روستای دو کوهک با همکاری اداره دامپزشکی  برپا شد.

او با اشاره به انتقال بیماری از دام به انسان افزود: بروسلوز یا بیماری تب مالت از بیماری های مشترک بین انسان و دام است و در این کلاس آموزشی که به مدت ۲ ساعت به طول انجامید، روش‌های بهداشتی در دامداری، ارتباط بادام و استفاده از فراورده‌های دامی به خصوص شیر دام  ارائه گردید.

میرسالاری در خصوص آشنایی کشاورزان شهرستان با تولید محصول سالم بیان داشت: دوره آموزشی تحت عنوان آشنایی با انواع تولید محصول سالم و استاندارد در روستای بنه سوخته بخش مرکزی این شهرستان برپا شد.

مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز گفت: این کارگاه آموزشی با همکاری کلنیک گیاه پزشکی برای زنان کشاورز روستایی به منظور کاهش مصرف سموم و کود های شیمیای در تولید محصولات کشاورزی برگزار شد.

انتهای پیام/م

برپایی کلاس آموزشی برای کشاورزان در رامهرمز

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.