سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۵ کلاس درس در دزفول، چشم انتظار افتتاح

مدیر آموزش و پرورش دزفول از آمادگی افتتاح ۴۵ کلاس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالمحمد جرجانی مدیر آموزش و پرورش دزفول در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری ویژه گفت: مدرسه ۱۲ کلاسه زنده یاد پگاه کریم زاد با یکهزار و ۱۰۰ متر مربع زیربنا و اعتباری افزون بر ۲۵ میلیارد ریال در منطقه ۸۶ هکتار آماده افتتاح است که ۱۰ میلیارد ریال آن توسط خیرین تامین شده است.

او اظهار داشت: دبیرستان ۱۳ کلاسه دکتر طاووسی یا طالقانی سابق نیز با ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع زیربنا و اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در دزفول آماده بهره برداری است.

جرجانی تصریح کرد: مجتمع آموزشی ۱۴ کلاسه امیرالمومنین در ۳ هزار متر مربع و ۳۵ میلیارد ریال اعتبار، توسعه مدرسه ۴ کلاسه شهید مدنی در روستای امیرالمومنین با ۲۵۰ مترمربع زیربنا و ۴ میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح‌های آموزشی آماده بهره برداری در دزفول است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دزفول در ادامه افزود: احداث مدرسه ۳ کلاسه حاج محمدعلی حیدری در روستای قلعه نو شمس آباد با ۲۲۰ متر مربع زیربنا و اعتبار ۶ میلیارد ریال، احداث کتابخانه در دبیرستان کوثر با ۳ میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح‌های آماده افتتاح آموزش و پرورش دزفول است.

این مقام مسئول اذعان داشت: ۴۵ کلاس درس با ۷ هزار و ۲۷۰ متر مربع زیربنا و اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال در دزفول آماده افتتاح است که در سال‌های اخیر این میزان سرمایه گذاری و توسعه فضای آموزشی بی سابقه بوده است.

مدیر آموزش و پرورش دزفول تاکید آموزش و پرورش را بر توسعه فضای آموزشی در مناطق کم برخوردار دانست و بیان کرد: چند طرح آموزشی دیگر نیز در حال ساخت است که با تکمیل آن‌ها میزان اعتبارات برای ساخت فضای آموزشی در دزفول به ۲۰۰ میلیارد ریال خواهد رسید.

انتهای پیام/گ

بهره برداری از ۴۵ کلاس درس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.