سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان خبر داد؛

گلستان میزبان سومین دوره لیگ اینترنت اشیاء منطقه شمال و شرق کشور

مدیرکل اطلاعات و فناوری اطلاعات استان گلستان از میزبانی استان در سومین دوره لیگ اینترنت اشیاء منطقه شمال و شرق کشور در آبان ماه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد احمدی مدیرکل اطلاعات و فناوری اطلاعات استان گلستان اظهارکرد: استان گلستان میزبان سومین دوره لیگ اینترنت اشیاء منطقه شمال و شرق کشور است که در آبان ماه برگزار می‌شود.

وی با اعلام میزبانی سومین دوره لیگ اینترنت اشیاء در گلستان گفت: لیگ اینترنت اشیاء از مهم‌ترین رویداد‌های کشور است که از سه سال گذشته در کشور آغاز شده و با پیگیری‌های به عمل آمده برای اولین بار در کشور مسابقات شمال و شرق کشور در یک استان و به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود.

احمدی این لیگ را ترکیبی از آموزش و رقابت دانست و گفت: در این لیگ تیم‌های فعال و توانمند در مناطق مختلف کشور که در زمینه هوشمندسازی کار می‌کنند، شناسایی شده و فرصتی به دست می‌آورند تا در سطح منطقه‌ای ارزیابی شوند.

وی بیان کرد: در انتها هم سه تیم برتر در سطح منطقه معرفی می‌شوند که می‌توانند در فینال رویداد، مقابل سرمایه‌گذار‌ها توانمندی تیم و قدرت ایده‌های خوب خود را ارائه بدهند.

انتهای پیام/پ

سومین دوره لیگ اینترنت اشیاء منطقه شمال و شرق کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.