صدا و سیمای مرکز گلستان با ۵۲ هزار و ۴۳۴ دقیقه برنامه تولیدی، مستند، خبر و ارتباط زنده، بحران سیل در گلستان و خسارت‌های آن را بیان کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مدیر کل صدا و سیمای گلستان گفت: معاونت خبر مرکز برای نخستین بار به صورت پخش هر یک ساعت یک بخش خبری و ۲ هزار ارتباط زنده این رویداد را پوشش داده است.

وی ادامه داد: همچنین دو ویژه برنامه زنده شب‌های هیرکان و برنامه کودک از سیمای گلستان و گلستان سلام و گلستان بهاری از رادیو گرگان با حضور هنرمندان و کارشناسان ویژه با هدف انعکاس سیل و خسارت‌های آن و اقدامات مردم برای کمک‌رسانی به هم وطنان سیل زده پخش کردیم.

منتظر حجت افزود: صدا و سیمای گلستان در این ایام به صورت شبانه روزی با حضور ۷۶ تیم رسانه‌ای شامل ۱۲ گروه تلویزیونی، ۱۱ گروه رادیویی، ۱۱ گروه خبری، ۳ گروه فضای مجازی، ۴ گروه برون مرزی، ۸ گروه پشتیبانی فنی، ۱ گروه فناوری اطلاعات، ۲ گروه تاسیسات، ۴ گروه ارتباطات زمینی، ۱۸ گروه ستادی و ایجاد دو استودیو در مناطق سیل زده گلستان لحظه به لحظه در کنار مردم سیل زده استان بود.

وی گفت: مرکز گلستان با استقرار نیرو‌های تولیدی در مناطق سیل زده، خبر‌ها و گزارش‌های سیل و خسارت آن را به صورت زنده از شبکه استانی و شبکه‌های سراسری، و فراملی مانند شبکه خبر، جام جم، افق، آموزش، شما، تماشا، پرس تی وی، العالم و العربیه سلامت به تصویر کشید.

منتظر حجت با اشاره به اینکه این سیل خسارت‌های فراوانی را به استان وارد کرده است افزود: ایستگاه‌های فرستنده این مرکز هم از خسارات سیل بی بهره نبود و مجبور شدیم یکی از ساختمان‌های این مرکز را به دلیل نفوذ آب به داخل و روانه شدن آب در تجهیزات فنی و اتصالی برق خالی کنیم که خسارت جانی به همراه نداشته باشد.

در ادامه مدیر کل صدا و سیمای گلستان به اهم فعالیت‌ها و تولیدات این مرکز در خصوص سیل اشاره کرد وگفت: برگزاری جشن اسکان یافتگان، پخش زنده جلسه ستاد بحران با حضور رئیس جمهور، گفتگوی ویژه خبری، ارتباط با شبکه‌های سراسری و استانی در سیما، ویژه برنامه مدیریت بحران، گلستان سلام و بهاری در رادیو و ویژه برنامه سایرایاراولکام در رادیو برونمرزی هم از دیگر فعالیت‌های مرکز گلستان بوده است.

منتظر حجت افزود: معاونت فضای مجازی مرکز نیز در خصوص سیل به بارگذاری برنامه‌های مختلفی اهم از راه اندازی کمپین ندای همدلی (گلستان وحدت)، راه اندازی ارتباط زنده اینستاگرامی (لایو) سیمای استان، انتشار عملکرد امداد رسانی و خدمات دستگاه‌های استان در فضای مجازی و پاسخگویی به شبهات و شایعات مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی پرداخت.
 
منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/م
 

۵۲ هزار دقیقه برنامه اطلاع رسانی درباره سیل

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.