معاون امور استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان ایران اسلامی با تفرقه افکنی و اقدامات خصمانه شان نمی‌خواهند مردم ۴۰ سالگی انقلاب را ببینند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازگرگان؛ دکتر علی دارابی معاون امور استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران امروز در مراسم معارفه مدیر کل جدید صدا و سیمای گلستان گفت: در مقابل این اقدامات، در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب ، رسانه با تمام وجود ایستاده و تو طئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند چرا که نظام اسلامی حیات خلوت دشمنان اسلام را برهم زده است.

وی گفت: دشمنان با سیاه نمایی، دروغ و شایعه پراکنی سعی در اخلال دارند و از این رو وظیفه رسانه ملی با اهمیت‌تر می‌شود.

دکتر دارابی ادامه داد: دشمنان وقتی می‌بینند برای روشنگری گام بر می‌داریم رسانه ملی را به حمایت طرفدارانه از دولت حمایت می‌کنند که این هم شیوه‌ای در جهت توطئه‌های آنان است.

وی گفت: دولت از هر طیفی که باشد منتخب مردم است و اقدامات مثبت آن باید در رسانه ملی طرح گردد و از سوی دیگر کاستی‌ها هم نقادانه در همین رسانه طرح می‌شود.

در این مراسم محمد منتظر حجت به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای گلستان معرفی و از خدمات بهرام عبد الحسینی قدردانی شد.

سید مناف هاشمی استاندار گلستان  نیز در این جلسه به نقش تاثیر گذار صدا وسیما در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی اشاره کرد و گفت : نقش این سازمان بر هیچ کس پوشیده نیست و این نهاد در تمامی حوزه ها مانند بحرانها ، حوادث و توسعه و توانمندیهای استان نقش بسزایی داشته است .

هاشمی افزود :آرامش امروز موجود در جامعه را با وجود تحریم های اخیر و جدید را مدیون تلاش این مجموعه هستیم ،اگر چه شرایط تحریم در کشور وجود دارد اما آموزشی است برای ما تا از منابع  و توانمندیها و ظرفیت های استان بهتر استفاده کنیم.
 
آخوند میرابی امام جماعت و استاد اهل سنت حوزه علمیه قره تپه بندرترکمن هم در مراسم معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز گلستان گفت:استان گلستان نمونه و الگویی مطلوب در زمینه اتحاد است که صدا وسیمای گلستان به خوبی این اتحاد را در سراسر کشور تبیین کرده است.

محمد منتظر حجت مدیر کل جدید صدا وسیمای گلستان هم در سخنانی گفت:: تلاش می‌کنیم تا از تمامی ظرفیت‌های استان با همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی بهره‌مند شویم و حتی به نقاط ضعف با هدف توسعه و پیشرفت استان بپردازیم تا قدم‌های موثری در رستای رشد و ترقی استان برداشته شود.

بهرام عبدالحسینی مدیر کل سابق هم گفت: با همکاری و همدلی مجموعه توانستیم در این مدت خدمت، بر مشکلات موجود فائق آییم.
 
 
انتهای پیام/گ/م
 

صحبت های دارابی معاون امور استان‌های صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.