مدیرکل صدا و سیما گلستان ارتباط دو سویه میان جوانان و صدا وسیما را موجب ایجاد بالندگی و استفاده بهینه از دیدگاهها و خلاقیت های فکری آنان دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛  بهرام عبدالحسینی مدیرکل صدا و سیما گلستان امروز در نشست تعاملی با اعضای مجمع جوانان استان ضمن تبریک روز جوان گفت: موضوع جوانان موضوعی است که باید با حساسیت و دقت نسبت به مباحث مختلف آن پرداخته شود و استفاده از توان و نیروی جوانان در کنار تجربه و دانش افراد با تجربه می‌تواند برای رسیدن به اهداف کوچک و بزرگ موثر باشد.


وی ادامه داد: وجود برخی مشکلات زائیده عدم تعامل است و ارتباط دو سویه ضمن ایجاد بالندگی و نشاط فردی و اجتماعی در جوانان باعث استفاده بیشتر و بهینه از دیدگاهها و خلاقیت های فکری جوانان در برنامه های مختلف صدا و سیما می شود .


عبدالحسینی افزود: در همین راستا شاهد فعالیت سمن‌ها، انجمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد هستیم که در حوزه جوانان در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کنند.


همچنین در این جلسه طیبی مدیر کل ورزش و جوانان با قدردانی از تلاشهای صدا و سیما در امور جوانان گفت : صدا و سیما به عنوان دانشگاه عمومی نقش موثری در ایجاد شور و نشاط در جامعه و کاهش مشکلات جوانان دارد.


اعضا مجمع جوانان نیز در این جلسه همکاری بیش از پیش صدا و سیما در پوشش برنامه های تخصصی سمن ها و پخش آنها ، راه اندازی تریبون آزاد ، تولید محتوا و ذائقه سازی، شناسایی و معرفی جوانان موفق در عرصه های اشتغال ، ازدواج ، فضای مجازی و کارآفرینی را خواستار شدند.


این جلسه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان، اعضای مجمع جوانان استان و معاونان اداره‌کل ورزش و جوانان در محل سالن کنفرانس صدا و سیمای مرکز گلستان تشکیل شد.

انتهای پیام/فا

دیدار اعضای مجمع جوانان با مدیر کل صدا وسیمای گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.