سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقاوم سازی ۱۶ هزار و ۲۸۸ واحد مسکن روستایی در نی‌ریز

مدیر بنیاد مسکن نی ریز از مقاوم سازی ۱۶ هزار و ۲۸۸ واحد مسکن روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی‌اکبر مبین مدیر بنیاد مسکن شهرستان نی‌ریز در آیین اهدای اسناد مالکیت واحد‌های مسکونی روستای علی آباد بخش مرکزی نی‌ریز به مالکان آن ها، تعداد واحد‌های مسکونی مقاوم سازی شده در روستا‌های این شهرستان را ۱۶ هزار و ۲۸۸ واحد و تعداد تسهیلات ساخت مسکن اعطایی را ۱۵ هزار و ۴۰۰ فقره به مبلغ یک میلیارد و ۸۴۸ میلیون ریال اعلام کرد.

او، تعداد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در این شهرستان را ۱۰۵ باب اعلام کرد و گفت: برای تعداد ۱۰۳ روستا طرح هادی تهیه شده و برای ۴۶ روستا نیز طرح بهسازی اجرایی شده است.

 مبین، هزینه بهسازی در روستا‌های این شهرستان را بالغ بر ۱۴۰ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: هزینه آماده سازی اراضی تفکیکی روستا‌ها نیز تاکنون ۲۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال برآورد شده است.

مدیر بنیاد مسکن نی‌ریز عملکرد آسفالت معابر روستایی با استفاده از سهمیه قیر مصرف مستقیم را تشریح و اضافه کرد: در سال‌های گذشته در مجموع ۱۳۵ هزار و ۹۱۴ متر مربع آسفالت در معابر روستایی با صرف ۳۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال مصرف شده است.

مبین همچنین با تشریح عملکرد واحد مسکن روستایی بنیاد مسکن شهرستان نی‌ریز تعداد تسهیلات تعمیراتی را یک هزار و ۹۷۰ فقره به مبلغ ۲۹ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال اعلام و یادآوری کرد: سال گذشته تعداد ۵۴۰ فقره تسهیلات بلاعوض به مبلغ ۲۷ میلیارد ریال به متقاضیان اعطا شده است.

مدیر بنیاد مسکن نیریز با بیان اینکه ۱۶ هزار و ۲۸۸ فقره خدمات فنی پروانه‌های ساختمانی روستایی در این شهرستان ارائه شده است، گفت: در شهرستان نیریز ۱۴۰ فقره تسهیلات به همراه توزیع مصالح به واحد‌های آسیب دیده از سیل در محله سادات پرداخت شده است.
انتهای پیام/م

مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی در نی‌ریز

برچسب ها: بنیاد مسکن ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.