سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از یک تن گردو در یک کارگاه/توقیف ۱۰ تن کود شیمیایی قاچاق در ممسنی

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۰ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۱۰ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از یک تن گردو در یک کارگاه

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از کشف یک هزار و ۶۱۰ کیلوگرم گردو به ارزش ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان کازرون اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی به منظور مبارزه با قاچاق کالا، با اطلاعاتی فنی و تخصصی از دپو مقادیر زیادی گردو و ابزار مکانیکی قاچاق در یک کارگاه مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی، کارگاه مورد نظر را شناسایی و در بازرسی از آن، یک هزار و ۶۱۰ کیلوگرم گردو و ۱۰ هزار و ۹۲۰ عدد ابزار مکانیکی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ عبادی نژاد با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده، ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلون ریال برآورد شده است، ادامه داد: در این رابطه ۲ نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با تاکید بر اجرای مستمر طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، تصریح کرد: پلیس با تمام توان و اقتدار در این راه گام بر می‌دارد و از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه اطلاع از فعالیت قاچاقچیان، مراتب سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پژو پارس حامل تریاک به مقصد نرسید/۲ نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی پاسارگاد از کشف ۲۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در بازرسی از یک پژو پارس خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودرو‌های عبوری در محور سعادت شهر به سمت آباده، به یک پژو پارس مظنون و آن را متوقف کردند.

او با بیان این که در بازرسی از این خودرو، میزان ۲۴ کیلو ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف جاسازی شده بود کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ نیکبخت از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

دستگیری ۲ نفر و کشف ادوات حفاری غیر مجاز

فرمانده انتظامی رستم از دستگیری ۲ نفر حفار غیر مجاز و کشف یک دستگاه طلایاب و ادوات حفاری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سلطانعلی عزیزی فرمانده انتظامی رستم اظهار کرد: با اعلام گزارش مردمی نسبت به حفاری غیر مجاز در یکی از مناطق تاریخی، شناسایی و دستگیری این افراد به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: بلافاصله ماموران با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملبات ضربتی موفق شدند ۲ نفر که در حال حفاری غیر مجاز در مناطق تاریخی بودند دستگیر کنند.

سرهنگ عزیزی با بیان این که در بازرسی از آن ها، یک دستگاه طلا یاب، قطب نما، چراغ دستی، بیل و کلنگ و باطری کشف شد، تصریح کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رستم با اشاره به این که میراث فرهنگی و تاریخی شناسنامه و هویت یک کشور است، اضافه کرد: ماموران نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در این خصوص پیشگیری‌های لازم را انجام داده و با متخلفان برخورد می‌کنند.

کشف ۱۰ تن کود شیمیایی قاچاق در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از کشف کود شیمیایی قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد هاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان، در اجرای مبارزه با قاچاق کالا حین اجرای ایست بازرسی مقطعی در محور‌های مواصلاتی، به یک کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از بررسی مدارک راننده در بازرسی از کامیون موفق به کشف ۱۰ تن کود شیمیایی قاچاق و بدون مجوز شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با اشاره به این که برابر نظر کارشناسان ارزش اموال کشف شده، ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

کشف گوساله‌های قاچاق در خرمبید

فرمانده انتظامی خرمبید گفت: یک کامیون توقیف و در بازرسی از آن، ۱۱ رأس گوساله قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ حمید جوکار فرمانده انتظامی خرمبید گفت: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی، به یک کامیون حامل احشام مظنون و آن را متوقف کردند.

او با بیان این که در بازرسی از این خودرو، ۱۱ راس گوساله قاچاق کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ جوکار با اشاره به این که برابر نظر کارشناسان، ارزش دام‌های قاچاق، ۳ میلیارد ریال برآورد شده است، ادامه داد: مبارزه با قاچاق دام برای امنیت غذایی جامعه انجام می‌شود و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

اقرار سارقان با ۲۵ فقره سرقت در دام پلیس

جانشین پلیس آگاهی فارس از دستگیری باند ۵ نفره سارقان خودرو و قطعات و کشف ۲۵ فقره سرقت در شیراز خبر داد.

سرهنگ کاووس حبیبی جانشین پلیس آگاهی فارس گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در حوزه استحفاظی کلانتری شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری موفق شدند پس از تحقیقات فنی و تخصصی اعضای باند ۵ نفره را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ حبیبی با بیان این که متهمان دستگیر شده برای ادامه تحقیقات از کلانتری به پلیس آگاهی منتقل شدند، بیان کرد: در تحقیقات انجام شده، این باند سارقان حرفه‌ای و سابقه دار به ۲۰ فقره سرقت قطعات و ۵ فقره خودرو اقرار کردند.

جانشین پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات و هشدار‌های پیشگیری از سرقت، هرگونه موارد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/چ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.