سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از ۱۳ دستگاه اجرایی برتر استان کرمانشاه

۱۳ دستگاه اجرایی برتر استان کرمانشاه در قالب پانزدهمین جشنواره شهید رجایی معرفی و با اهدای لوح، هدیه و تندیس جشنواره از مدیران آن‌ها تجلیل شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مراسم معرفی دستگاه‌های برتر اجرایی در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه برگزار شد.

بر این اساس و طبق ارزیابی‌های صورت گرفته، برق منطقه‌ای غرب کشور با مدیرعاملی علی اسدی، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با مدیریت حجت الاسلام هادی عسکری، امور اقتصادی و دارایی با مدیریت علی محمدی، آموزش فنی و حرفه‌ای با مدیریت یاور محمدی و آموزش و پرورش با مدیریت مجید یزدان پناه از جمله دستگاه‌های برتر اجرایی استان بودند.

 اداره کل استاندارد با مدیریت محمودرضا نیازی، بهزیستی با مدیریت فاطمه رضوان مدنی، جهاد کشاورزی با مدیریت نوربخش حاتمی، دانشگاه علوم پزشکی با مدیریت محمودرضا مرادی، منابع طبیعی با مدیریت انشالله کولانی، صنعت، معدن و تجارت با مدیریت محسن دارابی، کمیته امداد با مدیریت محسن رخصی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مدیریت حسن عزیزی دیگر دستگاه‌های برتر اجرایی استان کرمانشاه معرفی شدند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه از ۶۵ دستگاه ۵۴ مورد در ارزیابی سال ۹۷ بر اساس تبیین شاخص‌ها شرکت کردند.

 حبیب‌اله وفایی گفت: تمام مدیران در دستگاه‌های مختلف نهایت تلاش خود را برای محقق شدن اهداف بلند نظام به کار گرفتند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه افزود: جشنواره شهید رجایی برگزار شد تا انگیزه برای کار و تلاش در مدیران دوچندان شود.

او گفت: طی چهار سال گذشته این جشنواره در استان کرمانشاه برگزار نشد، اما امسال با تلاش‌ها و تاکید استاندار موفق شدیم در آخرین روز هفته دولت این برنامه را برگزار کنیم.

وفایی گفت: در جشنواره امسال بر اساس اسناد بالادستی از جمله سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری برای پیشبرد اهداف در ۲۶ بند تدوین شد و ما مکلف به اجرای آن هستیم مدیران مورد ارزیابی قرار گرفتند.

این مسئول افزود: در این جشنواره ارزیابی دستگاه‌ها در سال ۹۷ ملاک عمل قرار گرفت و بر طبق آن مدیران برتر را معرفی کردیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه از ۶۵ دستگاه ۵۴ مورد در ارزیابی سال ۹۷ بر اساس تبیین شاخص‌ها شرکت کردند.

او گفت: بر این اساس در ۳ حوزه شاخص‌های اختصاصی و عمومی و مجموع اختصاصی و عمومی دستگاه‌ها را مورد ارزیابی قرار دادیم.

وفایی گفت: شاخص‌های عمومی در ۷ محور اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، محوریت شفافیت و مدیریت مالی، برنامه بهبود فضای کسب و کار و ارتقای بهره‌وری و همچنین ارتقا سلامت اداری و پاسخگویی و استقرار نظام مدیریت، تبیین شد.

این مسئول افزود: در تبیین شاخص‌ها، سازمان اداری و استخدامی کشور با دستگاه‌های اجرایی ملی در ارتباط بودند و دستگاه‌های استانی نقش چندانی در آن نداشتند.

او گفت: بر اساس اسناد و شاخص‌ها و محور‌های ارزیابی در حوزه شاخص‌های عمومی ۲ دستگاه، شاخص‌های اختصاصی ۲ دستگاه، در مجموع خصوصی و عمومی ۳ دستگاه معرفی کردیم و همچنین در برخی شاخص‌های دیگر مانند اقتصاد مقاومتی، اشتغال و … نیز می‌توانیم ۳ دستگاه دیگر را معرفی کنیم .

 

 

 

انتهای پیام/د

مراسم معرفی دستگاه‌های برتر اجرایی برگزار شد

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.