استاندار کرمانشاه گفت : مسکن مهر‌های دالاهو پس از سال‌ها از بلاتکیفی خارج می‌شوند .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بازوند استاندار کرمانشاه در نشست شورای مسکن استان گفت : رونق بخش مسکن برای دولت بسیار مهم است، زیرا با رونق این حوزه، چندین بخش دیگر هم فعال می‌شوند و به حفظ ظرق ایجاد شغل‌های جدید کمک می‌کند.

او گفت : دولت تدبیر و امید در قالب پروژه مسکن امید و با مشارکت بخش خصوصی به دنبال رونق تولید در بخش مسکن است. در کرمانشاه هم عملیات اجرایی این طرح باید هرچه زودتر آغاز شود.

بازوند افزود : خوشبختانه یک سرمایه گذار کرمانشاهی برای مشارکت در ساخت هزار واحد مسکن امید اعلام آمادگی کرده و منتظر واگذاری زمین توسط مسکن و شهرسازی است.

او افزود : براساس مصوبه شورای مسکن استان، راه و شهرسازی موظف شده تا ۱۰ روز دیگر برنامه جامع ساخت ۲۷۰۰ واحد مسکن امید را تهیه کند و سهم سال ۹۸ را هم مشخص نماید.

بازوند گفت : مجموعه مسکن مهر‌های شهرک زیباشهر با بلوک‌های ۸ طبقه‌ای در سال ۸۹ افتتاح شده که تعدادی از این بلوک‌ها فاقد آسانسور هستند. این موضوع مشکلاتی جدی را برای شهروندان ساکن این مجموعه‌ها ایجاد کرده است.

او گفت : مقرر شد بانک ملت یک وام مناسب در اختیار ساکنین واحد‌ها برای احداث آسانسور قرار دهد و به این طریق مشکل شهروندان مرتفع شود.

بازوند افزود : برخی از مجموعه‌های مسکن مهر مانند مسکن مهر ۴۰۰ واحدی دالاهو از کیفیت ساخت خوبی برخوردارند و بخش خصوصی هم متقاضی خرید آن هاست، ولی متاسفانه پس از سال‌ها هنوز تکلیف مالکیت آن‌ها روشن نیست.

 

 

انتهای پیام/د

رونق بخش مسکن برای دولت

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.