سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیازمندی‌های بهزیستی در احکام صادره از سوی دادگاه‌ها

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : با توجه به نیازمندی‌های بهزیستی می‌توان در احکام صادره از سوی دادگاه‌ها در مواردی که قانون اجازه می‌دهد از مجازات‌های جایگزین برای خدمت در بهزیستی استفاده کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمد‌رضا عدالتخواه رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : بهزیستی باید خدمات و فعالیت‌های خود را بیشتر برای مردم بازگو کند که این امر می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه نیز بسیار موثر باشد.

او با اشاره به بحث تهاجم فرهنگی از سوی دشمن که متاسفانه موجب بروز جرم در جامعه می‌شود، گفت : فعالیت‌های فرهنگی در کنار ارائه خدمات می‌تواند اهداف دشمن در بحث تهاجم فرهنگی را خنثی کند.

او در خصوص مجازات‌های جایگزین برای مجرمان و متهمان، گفت: با توجه به نیازمندی‌های بهزیستی می‌توان در احکام صادره از سوی دادگاه‌ها در مواردی که قانون اجازه می‌دهد از مجازات‌های جایگزین برای خدمت در بهزیستی استفاده کرد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: دادگستری همواره در کنار بهزیستی در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی حضوری پررنگ داشته است.

فاطمه رضوان‌مدنی گفت: با توجه به اینکه درصد بسیاری مشکلات و گرفتاری‌های مردم از مشکلات اقتصادی نشأت می‌گیرد، افزود: چنانچه در بحث اشتغال افراد بتوانیم خدمات خوبی ارائه دهیم، همین امر می‌تواند موجب کم شدن آسیب‌های اجتماعی در جامعه شود.

او با اشاره به محدود بودن بودجه‌های دولتی در زمینه خدمات‌رسانی به مددجویان، گفت: برای ارائه خدمات به مددجویان و رفع مشکلات آن‌ها باید از وجود خیران استفاده کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

بهزیستی باید خدمات و فعالیت‌های خود را بیشتر برای مردم بازگو کند

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.