سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخار آفرینی دانشگاه بیرجند در هفتمین جشنواره ملی رویش

هفتمین جشنواره ملی رویش در ششم و هفتم شهریورماه در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزارشد.

موحدی کارشناس کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه بیرجند در هفتمین جشنواره ملی رویش مقام اول منطقه دو و مقام دوم کشوری را به‌دست آوردند.

او افزود: این جشنواره با شرکت هزار و ۲۸۱ کانون فرهنگی و هنری از ۱۳۷ دانشگاه کشور برگزار شد که پس از انتخاب کانون‌های فرهنگی و هنری برتر در بخش‌های مختلف از آن‌ها تقدیر به‌عمل آمد.

موحدی بیان کرد: دانشگاه بیرجند در این مسابقات با کسب ۷ رتبه برتر در بخش کانون‌ها و ۳ رتبه برتر در بخش آثار و در مجموع توانست با کسب ۱۰ رتبه برتر مقام اول منطقه دو و مقام دوم کشوری را پس از دانشگاه فردوسی مشهد کسب نماید.

کارشناس کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه با بیان اینکه در بخش کانون‌ها، دانشگاه بیرجند ۷ رتبه برتر کسب کرد اظهار کرد: کانون‌های کارآفرینی، خوشنویسی، بازی‌های فاخر، گردشگری، شعر وادب، عفاف و حجاب، حماسه و دفاع به عنوان کانون‌های برتر هفتمین جشنواره ملی رویش انتخاب شدند.

او عنوان کرد: سه اثر از کانون هنر‌های تجسمی در زمینه فرش، گلیم و سازه‌های فلزی از خانم‌ها سمیرا صادقی‌خواه و مهین آهمند به عنوان اثر برتر معرفی شد و از آن‌ها تقدیر به عمل آمد.

موحدی در پایان تصریح کرد: مسابقات جشنواره ملی رویش با رقابت کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ط ا

کسب مقام دوم کشوری توسط کانون‌های فرهنگی هنری دانشگاه بیرجند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.