دانشجویان جهادگر دانشگاه علوم پزشکی بیرجند صبح امروز با نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، آیت الله عبادی ، نماینده، ولی فقیه در استان صبح امروز در دیدار دانشجویان جهادگر دانشگاه علوم پزشکی بیرجندگفت: کار اردویی و جهادی دانشجویان یک حرکت بزرگ و ارزشمند و یک نوع عبادت است و خدمات رسانی به مردم و به ویژه مردم مناطق محروم اجر و ثواب زیادی دارد.

او با بیان اینکه مردم را نباید فراموش کنیم، افزود: توفیق و سعادت یار شما شده تا به این مردم محروم خدمت کنید پس در آن زمینه که تخصص دارید خدمت رسانی را انجام دهید.

نماینده، ولی فقیه در استان با بیان اینکه امروز چشم همه دنیا به انقلاب اسلامی و ایران است و آثار آن را در شرق و غرب جهان می‌بینیم، گفت: درگام دوم انقلاب باید نسل جوان با گام‌های بلند و استوار همچون ابتدای انقلاب در کنار همه مردم خدمت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هم در این دیدار با بیان اینکه امسال این پنجمین اردوی جهادی دانشجویان این دانشگاه است، گفت: در این اردو که از امروز آغاز می‌شود، ۹۰ نفر از دانشجویان دختر و پسر رشته‌های پزشکی گروه جهادی حضرت فاطمه زهرا (س) به مدت یک هفته به ۱۰ روستای محروم شهرستان سربیشه اعزام خواهند شد.

دهقانی فیروزآبادی افزود: این دانشجویان در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، پزشکی، درمانی، دندانپزشکی و عمرانی به مردم این روستا‌ها خدمات ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/ک

دیدار دانشجویان جهادگر دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با نماینده، ولی فقیه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.