معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی در نهبندان: باید برای توسعه نهبندان فراتر از برنامه‌های متداول توجه شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار در مراسم روز نهبندان سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به این شهرستان گفت: رهبر معظم انقلاب در سفری که به نهبندان داشتند، تکلیف همه را نسبت به این شهرستان روشن کردند تا در برنامه‌های کلان کشوری و استانی توجه ویژه به شهرستان شود.

او افزود: تاکنون اقدامات خوبی برای توسعه نهبندان انجام شده است، اما به علت این که در مناطق دور افتاده دچار عقب‌ماندگی‌های تاریخی هستیم، طبق روال نمی‌توانیم شاهد جهش باشیم.

حجت الاسلام خزاعی امام جمعه نهبندان نیز با تاکید بر اینکه باید طرح توسعه این شهرستان به معنای حقیقی کلمه اجرایی شود، گفت: سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب برای این شهرستان دستاورد‌های مهم سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و معنوی بسیاری داشته است.

بیکی فرماندار نهبندان هم گفت: ۴۳۳ طرح، رهاورد سفر رهبری به نهبندان است که طرح‌هایی همچون راه اندازی دانشگاه‌های پیام نور، علمی و کاربردی، کمک به ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهید آتشدست، برق رسانی به روستا‌ها، تجهیز پاسگاه‌های مرزی، احداث راه‌ها و آبرسانی به روستا‌ها از جمله آنهاست

انتهای پیام/ک

توجه ویژه به توسعه نهبندان در برنامه‌های کلان کشور

برچسب ها: استانداری ، فرماندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.