سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار شهرستان کارون:

مدارس کانکسی در شهرستان کارون جمع آوری شدند/اهالی آب شرب می‌نوشند

فرماندار شهرستان کارون گفت: اولین شهرستان در استان خوزستان که مدارس کانکسی آن به طور کامل جمع آوری شد، این شهرستان بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معصومه خنفری فرماندار شهرستان کارون در حاشیه نمایشگاه هفته دولت که در محل نمایشگاه بین المللی اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: طی بیش از ۲ سالی که در شهرستان کارون به شهروندان این شهرستان خدمت می‌کنم، خدمات و اقدامات بسیاری انجام شده است.

او مهم‌ترین اقدامات انجام شده در شهرستان کارون را جمع آوری مدارس کانکسی عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه این شهرستان در حاشیه کلانشهر اهواز قرار دارد و چند سالی است که از این کلانشهر جدا شده، انتظار می‌رفت آخرین منطقه‌ای که مدارس کانکسی در آن جمع آوری می‌شوند، شهرستان کارون باشد.

خنفری تصریح کرد: دانش آموزان بیش‌تر روستا‌های این شهرستان در کانکس درس می‌خوانند که خوشبختانه طی حدود یکسال توانستیم این مدارس را به طور کامل جمع آوری نماییم و مدارس عادی را جایگزین آن‌ها کنیم و دانش آموزان بتوانند در فضای آرام و سالم به تحصیل بپردازند.

بهره مندی ساکنان شهرستان کارون از آب شرب سالم

فرماندار شهرستان کارون اذعان داشت: در سال‌های گذشته، ساکنان شهرستان کارون حتی در مناطق مرکزی این شهرستان هم آب شرب خود را از چاه‌ها تامین می‌کردند، که خوشبختانه طی ۲ سال گذشته تاکنون موفق شدیم با شبکه گذاری آب شرب، آب موردنیاز ساکنان این شهرستان را تامین نماییم.

این مقام مسئول بیان کرد: هم اکنون این شهرستان اولین شهرستان استان خوزستان است که تمامی مناطق و روستا‌های آن از آب شرب سالم استفاده می‌کنند.

کسب رتبه نخست در خوزستان طی ۲ سال متوالی

معصومه خنفری ادامه داد: در زمینه پروژه مهر، شهرستان کارون موفق شد ۲ سال متوالی رتبه نخست استان را از آن خود نماید و به موجب آن دانش آموزان از فضای آموزشی مطلوبی بهره‌مند شوند.

او اظهار داشت: مدارس موجود در این شهرستان را بین مدیران دستگاه‌های اجرایی، دهیاران، بخشداران و شورا‌ها تقسیم کردیم و تعدادی از مدارس زیر نظر یک متولی قرار می‌گیرند و مدارس را برای بازگشایی و آغاز سال تحصیلی آماده سازی می‌کنند.

خنفری در ادامه افزود: تلاش می‌کنیم رتبه نخست پروژه مهر در استان حفظ کنیم و مجددا آن را کسب نماییم.

آغاز عملیات اجرایی در قلعه چنعان و کوت امیر

این مقام مسئول با بیان اینکه شهرستان کانون فاقد فضای ورزشی مناسب بود، گفت: خوشبختانه عملیات اجرایی احداث فضای ورزشی مناسب و شایسه ساکنان این شهرستان آغاز شده و سعی می‌کنیم هرچه سریع‌تر آن‌ها را راه اندازی و افتتاح کنیم.

انتهای پیام/گ

جمع آوری مداری کانکسی در شهرستان کارون

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.