سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرصت توسعه گردشگری در کرمانشاه فراهم شده است

سرپرست گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: شرایط توسعه گردشگری و فرصت معرفی این استان چهار فصل به جهانیان فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مهدی_آبادی سرپرست معاونت گردشگری  اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه  در جشنواره توت و انجیر اظهار داشت: وجود نیروهای متخصص گردشگری  فرصت بسیاری خوبی برای توسعه گردشگری اورامانات است.


او ادامه داد: میزبانی کرمانشاه در اجلاس بین المللی بوم گردی و توسعه روستایی در سال ۲۰۲۰ مهمترین دستاورد مسئولان استان است که گردشگری در اولویت برنامه های آنها قرار گرفته است.


او با اشاره به اینکه پیش بینی می شود حدود ۱۰ میلیون گردشگر در سال ۲۰۲۰ از استان بازدید کنند، بیان داشت: روستای گلان نیز یکی از روستاهای هدف و میزبان جهت برگزاری ریز رویدادها خواهد بود.


مهدی آبادی با اشاره به اینکه تلاش اداره کل میراث فرهنگی استان بر برگزاری هفتگی ریز رویدادها است، اظهار داشت: با حضور قادری مدیر کل میراث فرهنگی برگزاری این رویدادها در روستاها آغاز شده و تلاش می کنیم این برنامه ها مستمر باشد.

او هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی روستای گلال به عنوان یکی از روستا‌های مقصد گردشگری در استان دانست و گفت: این روستا از جمله روستا‌هایی است که در کریدور گردشگری شمشیررود قرار گرفته است در این کریدور روستا‌هایی همچون خانقاه، نسمه، دشهوجود دارد که هرساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه در پایان با اشاره به اینکه محور گردشگری اورامانات به خوبی به مردم کشور و جهانیان در حال معرفی است، افزود: نوع بافت منطقه ، طبیعت بکر اورامانات و میهمان نوازی مردم با اصالت کُورد زبان زد عام و خاص است.


انتهای  پیام/ز

 

برگزاری جشنواره توت و انجیر در پاوه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.