سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کراسفیت، ورزشی مناسب برای همه اقشار جامعه

رییس کمیته کراسفیت اصفهان گفت: کراسفیت رشته ترکیبی از تمرینات هوازی، ژیمناستیک و وزنه برداری است که شامل دو رویکرد بر پایه سلامت همگانی و ورزش قهرمانی می‌باشد.

مسیح خسروی، رییس کمیته کراسفیت اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت:امسال با توجه به رویکرد کمیته کشوری کراسفیت، عمده فعالیت‌ها در خصوص سلامت همگانی صورت می‌گیرد.

او کراسفیت را ترکیبی از تمرینات هوازی، ژیمناستیک و وزنه برداری دانست که شامل دو رویکرد بر پایه سلامت همگانی و ورزش قهرمانی می‌باشد، در رویکرد سلامت محور که متناسب با توان هر فرد انجام می‌شود، همه اقشار مردم با سنین مختلف می‌توانند به این رشته بپردازند.

خسروی با تاکید بر میزان اهمیت آموزش کراسفیت گفت: این رشته به عنوان ورزش پایه برای رشته‌های تخصصی دارای پتانسیل زیادی است و ما درحال رایزنی با مدیران آموزش کشور هستیم تا این رشته در قالب یک واحد درسی در دانشگاه‌ها تدریس شود.

او ضمن اشاره به اینکه کراسفیت نسبت به باشگاه‌های بدنسازی به امکانات کمتری نیاز دارد افزود:در سطح شهر اصفهان باشگاه‌های مناسب برای به کارگیری متد کراسفیت وجود دارد که پیشرفت قابل قبولی را در سال‌های اخیر شاهد بوده ایم.

رییس کمیته کراسفیت اصفهان ضمن ابراز رضایت از حمایت‌های هیات ورزش‌های همگانی و کمیته آمادگی جسمانی اصفهان اظهار کرد:تعامل و همکاری با کمیته کراسفیت به خوبی وجود دارد، اما بودجه بسیار کمی که در اختیار هیات قرار می‌گیرد پاسخگوی نیاز‌های مالی نیست و برای برطرف کردن این مشکل نیازمند جذب اسپانسر قوی هستیم.

او در انتها گفت: در اصفهان امکان رشد در این رشته بسیار زیاد است و در عین حال افراد سودجو سعی در ایجاد اخلال و کارشکنی در این زمینه دارند. امیدواریم از نظر عملکرد چه در حیطه آموزش چه در بحث برگزاری مسابقات با قدرت‌تر از قبل ظاهر شویم.

انتهای پیام/ی
 


کراسفیت، ورزش پایه برای رشته‌های تخصصی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.