سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رطوبت هوا در بوشهر افزایش می‌یابد

هواشناسی استان بوشهر از افزایش رطوبت هوا به ویژه در مناطق ساحلی استان خبرداد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌ها نشان می‌دهد تداوم وزش جریان‌های بیشتر جنوبی، افزایش رطوبت و تداوم حاکمیت هوای شرجی را در استان به ویژه در مناطق ساحلی به دنبال دارد.

زهرا راستگو افزود: انتظار است شرجی هوا به تناوب و با شدت و ضعف تا اوایل هفته آینده ادامه یابد و بر این اساس، همراه با شرجی هوا، پدیده‌های غبار محلی در طول روز و مه صبحگاهی در برخی مناطق ساحلی پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد: همچنین تا شنبه دمای هوا تغییرات محسوسی نخواهد داشت و دریا نیز در این مدت به نسبت آرام پیش بینی می‌شود.

رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: در ارتفاعات شمالی و شرقی استان در ساعاتی از بعدازظهر تا اوایل شب، ضمن افزایش ابر، احتمال تشکیل توده‌های جوی ناپایدار همرفتی وجود دارد.

راستگو، جهت وزش باد را تا پیش از ظهر فردا، متغیر بیشتر جنوب شرقی تا جنوب غربی گاهی شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا را ۳۰ تا ۶۰ و گاهی ۹۰ سانتیمتر پیش بینی کرد.

او گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ۰۰:۵۳ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۷:۴۲، جزر دوم ساعت ۱۵:۰۵ و مد دوم دریا ساعت ۲۱:۰۳ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

وضع جوی و دریایی بوشهر

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.