سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم اختتامیه طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان

محمدی معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه از برگزاری مراسم اختتامیه طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان و جشنواره اختتامیه طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران (مانا) خبر داد .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فرحناز محمدی معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه در مراسم اختتامیه طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان و جشنواره اختتامیه طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران (مانا) گفت : طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان با هدف ارتقای سرمایه اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از سه سال گذشته با همکاری بهزیستی و آموزش و پرورش در سطح مدارس استان اجرایی شده است.

او با بیان اینکه با اجرای این طرح دانش آموزان مشارکت گروهی در مدرسه و اجتماع را یاد می‌گیرند، گفت : در ابتدا این طرح در تعداد ۳۰ مدرسه، سپس در سال دوم اجرا در ۶۰ مرتبه و امسال با افزایش بسیار خوبی در تعداد ۱۸۷ مدرسه استان به اجرا درآمده است.

معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: مشارکت دانش آموزان در این طرح علاوه بر اینکه آن‌ها را با خطرات آسیب‌های اجتماعی آشنا می‌کند در کنترل و کاهش آسیب در جامعه نیز بسیار تاثیرگذار است.

محمدی افزود: دانش آموزان با شرکت در این طرح می‌توانند مشکلات خود را احصاء کنند و آن‌ها را اولویت بندی و پس از آن نیز راهکار‌های رفع آن را بیاموزند و علاوه بر این دانش آموزان نسبت به محیط اطراف خود، خانواده و جامعه احساس مسئولیت پیدا می‌کنند و این روند تا بزرگسالی ادامه خواهد داشت.

این مسئول به اجرای طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران (مانا) اشاره داشت و گفت: این طرح با هدف ارتقای توانمندی‌های نوجوانان در زمینه شیوه‌های همیاری اجتماعی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در محله‌ها و ایجاد و توسعه ظرفیت‌های مشارکت نوجوانان در سطح پایگاه‌های سلامت اجتماعی در تعداد ۳۵ محله استان با استفاده از ظرفیت ۷۴ تسهیلگر محلی تابستان امسال برگزار شد .

 

 

انتهای پیام/د

اجرا طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.