استاندار کرمانشاه گفت: اقدام مشترک سپاه و بهزیستی استان در تهیه جهیزیه برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی اقدامی قابل تقدیر است.

حکومت و دولت باید در خدمت مردم باشندبه گزارش   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، هوشنگ بازوند صبح امروز سه شنبه در آیین توزیع ۱۶۰ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به زوج‌های جوان اورامانات که در روانسر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: امام علی (ع) می‌فرماید حکومت و دولت باید در خدمت مردم باشند و مردم نیز باید حکومت را حمایت و همراهی کنند.

استاندار کرمانشاه افزود: این مساله که امروز در قالب مردم سالاری و دموکراسی مطرح می‌شود اسلام ۱۴۰۰ سال پیش بر آن تاکید داشتندخدمتگذاری به مردم تاکید دین مبین اسلام است و امیدواریم این رویه پسندیده همچنان ادامه داشته باشد تا کشور به سرانجام برسد.

بازوند عنوان کرد: اقدام مشترک سپاه و بهزیستی استان در تهیه جهیزیه برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی اقدامی قابل تقدیر است در قضیه زلزله هم شاهد مشارکت بهزیستی و سپاه در امر بازسازی مسکن مددجویان بودیم که توانستند به توفیقات خوبی در این راستا دست پیدا کنند.

انتهای  پیام/ز

 


توزیع ۱۶۰ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به زوج‌های جوان اورامانات

برچسب ها: استانداری ، ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.