سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۱۹ طرح عمرانی، کشاورزی، خدماتی و اشتغالزایی

۱۹ طرح عمرانی، کشاورزی، خدماتی و اشتغالزایی با ۲۵ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال اعتبار در پنجمین روز از هفته دولت در جوانرود به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،یوسفی فرماندار جوانرود گفت : طرح‌ها را شامل آبرسانی به مجتمع مله رش و دارش، پرواربندی گوساله ۱۵ راسی، اجرای طرح هادی روستای بیوله، کارگاه تولید پوشاک، کلینیک فیزیوتراپی و اصلاح بهینه سازی برق ۱۴ روستا عنوان کرد.

او گفت : امروز همچنین کلنگ احداث ۵/۲ هکتار تاکستان انگور با اشتغالزایی چهار نفر در روستای سفید برگ به زمین زده شد.

یوسفی افزود: این طرح‌ها برای ۱۳ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

فرماندار جوانرود به آبرسانی مجتمع مله رش و دارش اشاره کرد و گفت: این پروژه با حجم پنج کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع و مخزن ۵۰ متر مکعبی، ایستگاه و بهسازی چشمه با اعتبار چهار میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

یوسفی با بیان مسائل و مشکلات آبرسانی به اهالی این روستا‌ها افزود: چندین ساله این روستا‌ها با بی آبی مواجه هستند و از طریق آبرسانی سیار آب آنان تامین می‌شود.

او افزود: با توجه به اهمیت موضوع با مساعدت و پیگیر‌های فراوان هم اکنون با بهره برداری از این مجتمع‌ها روستا‌های مله رش و دارش از نعمت آب شرب بهره‌مند شدند.

بیابانی مدیر صندوق مهر امید گفت: در سال گذشته تاکنون ۱۰۰طرح اشتغالزایی با اعتبار ۱۴۹ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال با اشتغالزایی ۲۶۴ نفر توسط این صندوق ایجاد شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جوانرود گفت: از سال گذشته تاکنون ۲۷ طرح با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

مهدی رحمانی افزود: از این تعداد طرح معرفی شده به بانک ۱۲ طرح با اعتبار ۲۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در قالب طرح‌های کارگاه پوشاک، نگین زنی، ادوات کشاورز، کارگاه جوشکاری، مصنوعات چوبی و ام دی اف با اشتغالزایی ۳۳ نفر پرداخت شده است.

او افزود: تعداد ۱۵ طرح باقی مانده نیز در بانک‌های عامل در حال پیگیری است.

 

 

انتهای پیام/د

آبرسانی به مجتمع مله رش و دارش

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.