سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

بارش پراکنده همراه با وزش باد شدید در ۸ استان کشور/آسمان تهران بارانی می‌شود

براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز برای ۸ استان کشور بارش پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، طی پنج روز آینده برای سواحل دریای خزر بارش باران پیش بینی می‌شود که شدت بارش‌ها در روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه در شرق سواحل و روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه در غرب سواحل است.

امروز در غرب اصفهان، بخش‌هایی از چهار محال و بختیاری، لرستان، ارتفاعات شمال شرق خوزستان، خراسان شمالی و بخش‌هایی از آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل بارش پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.


بیشتر بخوانید: رگبار پراکنده همراه با رعد و برق در ۸ استان کشور/ آسمان تهران صاف است


روز پنج شنبه برای شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان رضوی، پاره‌ای از مناطق خراسان شمالی و در روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه برای پاره‌ای از مناطق استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و زنجان رشد ابر و رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می‌شود.

در ساعات بعدازظهر سه روز آینده برای ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی در استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان و گلستان افزایش ابر، بارش پراکنده با احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود. طی سه روز آینده برای شرق کشور بویژه منطقه زابل وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در ششم شهریور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.