امروز در ساعات بعدازظهر برای ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های البرز، تهران و قزوین بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

بارش پراکنده باران در برخی استان های کشور/آسمان تهران ابری می شودبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی در ساعات بعدازظهر امروز برای ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های البرز، تهران و قزوین بارش پراکنده باران و همچنین برای شرق هرمزگان، شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش پراکنده باران با احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

در ساعات بعدازظهر روز‌های دوشنبه و سه شنبه برای شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بارش پراکنده با احتمال و رعد و برق و در سواحل غربی دریای خزر بارش خفیف خواهیم داشت.

از بعدازظهر روز چهارشنبه و طی روز پنج شنبه با نفوذ جریانات شمالی برای سواحل دریای خزر بارش باران پیش بینی می‌شود، روز پنج شنبه برای شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و خراسان شمالی بارش پراکنده باران با احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.


بیشتر بخوانید: رگبار باران همراه با رعد و برق در ۶ استان کشور/ آسمان پایتخت صاف است


از امروز تا آخر هفته در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل و شرق کرمان وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است.

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در سوم شهریور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار