سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علوی:

جمهوری اسلامی اراده سیاسی خود را مستقل اتخاذ می‌کند

وزیر اطلاعات تاکید کرد: جمهوری اسلامی بدون هیچ گونه هماهنگی با قدرت‌های استکباری اراده سیاسی خود را مستقل اتخاذ می‌کند.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در مراسم بزرگداشت شهدای شهریورماه ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: عزت جمهوری اسلامی ریشه در آرمان خون شهدا دارد و همه دنیا با دیده عزت به ایران اسلامی نگاه می‌کنند.

او با بیان اینکه قدرت و عزت یک کشور در توان دفاعی مشهود خواهد بود، افزود: توان دفاعی ما دشمن را از اندیشه تجاوز و حمله به ایران اسلامی بازداشته است.

وزیر اطلاعات اظهار داشت: کشور‌های غربی که به لحاظ توشه و ادوات نظامی بالاتر هستند، اما اراده مستقل ندارند و باید با رأس استکبار یعنی آمریکا هماهنگ کنند.

علوی ادامه داد: جمهوری اسلامی تنها جایی است که اراده سیاسی خود را به تنهایی و بدون هیچ گونه هماهنگی اتحاذ می‌کند.

وزیر اطلاعات گفت: این استقلال جمهوری اسلامی صرفاً به خاطر توان و توشه نظامی نیست؛ بلکه ثمره خون شهدا و فرهنگ ایستادگی آنهاست.

علوی تاکید کرد: در قاموس اسلام پذیرش زندگی با ذلت به هیچ وجه وجود ندارد و این باعث خواهد شد که هیچ نیرویی اراده خود را به کشور ما تحمیل کند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه در اسلام، هیچ راهی برای سلطه کفار بر مسلمین وجود ندارد، افزود: اسلام دارای آموزه‌هایی است که علاوه بر عدم سلطه پذیری، مقابله با تحمیل اراده بیگانگان را به ما می‌آموزد و ما این عزت را از اسلام داریم.

او ادامه داد: ترس از مرگ، بستر را برای پذیرش ذلت یک ملت مهیا می‌کند.

علوی با اشاره به اینکه اسلام بر زندگی تحت ذلت و سلطه بیگانه خط بطلان می‌کشد، گفت: اسلام زندگی تحت سلطه را مرگ می‌خواند و اینگونه توصیه می‌کند که برای دفاع از هویت ملی و کشور خود مرگ را بپذیرید.

در حال تکمیل....

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.