سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار اعضای اجرایی اجلاس بین المللی پیرغلامان با امام جمعه یزد

در آستانه ی برگزاری هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی اعضای اجرایی این اجلاس با امام جمعه یزد دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، در آستانه ی برگزاری هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی اعضای کمیته های این اجلاس با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار کردند.

آیت الله ناصری یزدی، در این نشست گفت: زیبنده یزد به عنوان حسینیه ایران است که خود را در این اجلاس نشان دهد و الحمد الله واقعا مردم پای کار آمده اند و امیدواریم این برنامه‌ها در جامعه طوری ارائه شود که مردم استقبال کنند و حق حسینیه ایران نیز همین است که خود را اثبات کند.

وی افزود: در زمینه انسجام اختتامیه نیز باید برنامه ریزی شود که به صورت یکپارچه با حضور هیات‌های مذهبی استان مداحی شود و برنامه مناسبی با حضور مردم اجرا شود.

محمد علی طالبی، استاندار یزد در نشست دست اندرکاران اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی یزد با امام جمعه یزد گفت: خوشبختانه برنامه‌های این اجلاس به خوبی پیگیری شده و در الان آماده استقبال از میهمانان در استان هستیم.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: برنامه‌های مربوط به میهمانان و سالن‌ها متعدد به خوب پیشبینی شده و خوشبختانه تیم اجرایی خوبی برای این برنامه شکل گرفت که افراد از تجربه مدیریتی خود و انگیزه‌های شخصی متاثر از بار ارزشی اجلاس به خوبی استفاده کردند و برنامه‌ها را پیش بردند.

وی گفت: در این مراسم از ۴ شخصیت تاثیر گذار مرحوم کافی، شیخ غلامرضا فقیه خراسانی، شهید صدوقی و مرحوم آیت الله اعرافی تجلیل می‌شود.

احمد پهلوانیان، مدیر کل صدا و سیما مرکز یزد در نشست دست اندرکاران اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی یزد با امام جمعه یزد گفت: خوشبختانه استاندار فراتر از انتظار همکاری را داشتند و پیشرفت بسیار مناسبی در این برنامه داشته ایم.

پهلوانیان ادامه داد: آغاز استقبال این میهمانان در استان در حسینیه امامزاده سید جعفر (ع) و اختتامیه در حسینیه امیرچخماق برگزار می‌شود و از شبکه‌های ملی و بین المللی پخش می‌شود.

مدیر کل صدا و سیما مرکز یزد بیان کرد: یزد که ثبت جهانی شد امیدواریم در این عرصه نیز برای پیشروی در عرصه‌های فرهنگی بتواند به خوبی خود را نشان دهد و میزبانی مناسبی را داشته باشد.

پهلوانیان ادامه داد: ما هیچ اجلاسی در کشور در گستره آن از لحاظ برگزاری و بازتاب رسانه‌ای نداریم که امیدواریم عنایت امام حسین (ع) شامل این اجلاس باشد و این استان در برگزاری آن سرفراز باشد.

احمد ترحمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد نیز در این مراسم گفت: با توجه به بعد بین المللی این اجلاس تمهیدات لازم را داشته ایم و جلسات متعددی در زمینه‌های مختلف برای ان برگزار کردیم.

وی گفت: حضور هیات‌های عزاداری از شهر یزد و حتی از شهرستان‌های استان می‌تواند در روز اختتامیه جلوه خوبی در حسینیه ایران داشته باشد.

انتهای پیام/ص

اجلاس بین المللی پیرغلامان در یزد برگزار می شود

برچسب ها: هفته دولت ، محرم 98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.