شهردار یزد گفت: تقاطع غیر همسطح مهرآوران همزمان با هفته دولت در شهر یزد افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، جمال الدین عزیزی بندرآبادی شهردار شهر یزد گفت: تقاطع غیر همسطح مهرآوران که به صورت آزمایشی آماده شده در هفته دولت به صورت رسمی به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: در راستای اجرایی شدن طرح هر هفته یک طرح تاکنون شش پروژه عملیاتی شامل افتتاح پل فیضیه، راه اندازی ایستگاه اتوبوس سه راه شحنه، گلنگ زنی سیل بند شماره چهار یزد و آغاز عملیات انتقال پسماند به شبکه فاضلاب و غیره تاکنون انجام شده است.

عزیزی با اشاره به  برنامه‌های شهر جهانی یزد در هفته دولت،  افزود: امسال جزء شهر‌های یادگیرنده جهان زیر نظر یونسکو شده ایم که این مسئله فرصت مناسبی است تا یادگیری و یاددادن را در شهر نهادینه و استاندارد کنیم وبا هر چه بیشتر رعایت حقوق شهروندی بتوانیم یزد را بهتر به دنیا بشناسیم.

شهردار یزد با اشاره به نزدکی ماه محرم و برگزاری اجلاس بین المللی پیرغلامان در استان یزد به عنوان تنها شهر شیعه دنیا که ثبت جهانی شده است و به خصوص برگزاری مراسم اختتامیه در میدان امیرچقماق از همشهریان عزیز خواست تا در زمینه برگزاری این مراسم به خصوص در زمینه ترافیکی شهری همکاری‌های لازم را با شهرداری و راهنمایی رانندگی داشته باشند.

جمال الدین عزیزی گفت: هیئت‌های عزاداری در زمینه برقراری موکب‌ها با شهرداری هماهنگی نمایند.

انتهای پیام/ی

افتتاح تقاطع غیر همسطح مهرآوران شهر یزد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.