رئیس مرکز کنترل ترافیک شهرداری یزد گفت: برای دریافت پیامک تخلفات خودرو اطلاعات مالکین پلاک‌های خودرو باید در سامانه پلیس راهور کامل باشد.

ارسال پیامک تخلفات خودرو، در صورت تکمیل اطلاعات مالکان پلاکعلیرضا اسدالله پور رئیس مرکز کنترل ترافیک شهرداری یزد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  با تأکید بر اینکه برای دریافت پیامک تخلفات خودرو اطلاعات مالکان پلاک‌های خودرو باید در سامانه کامل باشد گفت: در این صورت تمامی تخلفاتی که به وسیله دوربین‌های کنترل سرعت و نظارتی ثبت شود حتما از طریق پیامک به صاحب خودرو ارسال می‌شود.

اسدالله پور افزود: مالکان پلاک‌ها و خودرو‌ها برای تکمیل اطلاعات و پیگیری یا اعتراض به پیام‌های ارسال شده باید به پلیس راهور استان یزد مراجعه کنند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک شهرداری یزد، عملیات نصب و پایش دوربین‌ها در مراکز شهر را برعهده‌ی شهرداری و خارج از شهر را وظایف راهداری و پلیس راه عنوان کرد.

وی حداکثر سرعت ۶۰ کیلومتر بر ساعت را سرعت مجاز در محدوده شهری دانست و با توجه به سرعت ۱۲۰ کیلومتر متداول در بزرگراه و آزادراه‌ها و تغییر سریع آن به ۶۰ کیلومتر گفت: دوربین‌های ورودی شهری در سرعت‌ها تخفیف قائل می‌شوند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک شهرداری یزد با بیان اینکه اصلی‌ترین هدف در نصب دوربین‌های شهری را کاهش ترافیک است، گفت: دوربین‌های شهر به دو دسته کلی دوربین‌های نظارتی و دوربین‌های هوشمند یا ثبت تخلف تقسیم می‌شوند که دوربین‌های میادین و تقاطع‌ها دوربین‌های نظارتی و دوربین‌های کنترل سرعت در امتداد بلوار‌ها، دوربین‌های هوشمند هستند.

انتهای پیام/ غ

در صورت تکمیل بودن اطلاعات مالکان پلاک، پیامک تخلفات خودرو به آن ها ارسال می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۳ خرداد ۱۳۹۸
پلیس باید فراخوان بدهد و اطلاعات مالکان را تکمیل کند نه اینکه مستقیما جریمه بدون ارسال پیامک داشته باشد