مدیر اجرایی، هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی گفت: مراسم استقبال از پیرغلامان حسینی فردا عصر در امامزاده سید جعفر محمد یزد برگزار می شود.

دهقان مدیر اجرایی هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: مراسم استقبال از پیرغلامان و خادمان حسینی فردا عصر ساعت ۱۸ در امامزاده سید محمد جعفر یزد برگزار می شود.

دهقان فرهنگ حسینی، الگوی تمدن اسلامی و اراده انقلابی را شعار این اجلاس عنوان کرد و افزود: دو نشست ویژه مذهبی و علمی در روز چهارشنبه در حسینیه بیت العباس و روز پنجشنبه در حسینیه کلک شاهدیه برگزار خواهد شد. 

فقیه زاده، رئیس هیات های مذهبی استان یزد گفت: عصر سه شنبه، ۶۰۰ نفر از پیرغلامان و خادمان حسینی از داخل و خارج از کشور از مسیر های زمینی، ریلی و هوایی وارد استان یزد می شوند و با اجرای برنامه های مختلف مورد استقبال قرار می گیرند.

فقیه زاده افزود: اجرای مراسم عزاداری در حسینیه بزرگ محمود آباد, سخنرانی مذهبی و مداحی, سخنرانی مسئولین استانی و کشوری, بازدید از شهر, به ویژه مساجد و حسینیه های یزد از دیگر برنامه های این اجلاس است.

اجلاس پیرغلامان سراسر کشور همه ساله در آستانه ماه محرم به عنوان زنگ آغاز سوگواری عاشقان سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از سوی بسیج رسانه ملی و با مشارکت استانداری‌های میزبان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص

هفدهمین اجلاس پیرغلامان در یزد برگزار می شود

برچسب ها: هفته دولت ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار