سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابطال ماهانه ۳۰ پروانه فعالیت توسط اتحادیه اغذیه در مشهد

رئیس اتحادیه اغذیه و فرآورده‌های گوشتی مشهد گفت: در این اتحادیه ماهیانه بین ۴۰ الی ۵۰ پروانه فعالیت صادر شده و ۳۰ الی ۴۰ پروانه باطل می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابوالقاسم کاشفی وحدتی رئیس اتحادیه اغذیه، پیتزا و فرآورده‌های گوشتی مشهد در اولین همایش مدیریت نوین در صنعت فودسرویس‌ها با اشاره به کیفیت بالای فست فودها در مشهد گفت: از اصلی‌ترین مشکلات تمام اصناف به ویژه صنف ما عدم مراجعه افراد به اتحادیه‌ها قبل از راه اندازی واحد صنفی است.
 
او ادامه داد: مشورت نکردن متقاضیان با اتحادیه‌ها در خصوص راه اندازی واحد خدماتی باعث شده که حدود ۷۰ درصد از واحد‌های صنفی ما با مشکلات مالی رو به رو شوند.
 
رئیس اتحادیه اغذیه، پیتزا و فرآورده‌های گوشتی مشهد با بیان اینکه نبود سود و کاهش در آمد در مقابل هزینه‌های سنگین اجاره، مالیات، مواد اولیه و ... واحدهای صنفی را تا مرز تعطیلی برده است، گفت: این‌ها همه ضرر و زیانی است که از عدم تجربه و مشاوره حاصل می شود.

کاشفی با اشاره به تعداد پروانه های صادر شده توسط این اتحادیه گفت: در این اتحادیه ماهیانه بین ۴۰ الی ۵۰ پروانه صادر شده و ۳۰ الی ۴۰ پروانه باطل می شود.

او تأکید کرد: ارتباط ما با دانشگاه در حال شکل گیری است و برگزاری چنین همایش هایی می‌تواند اثرات مثبتی برای تمام اتحادیه‌ها داشته باشد.
 
انتهای پیام/ا.ز
 
 

هزینه‌های سنگین اجاره و ... واحدهای صنفی را تا مرز تعطیلی برده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.