سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفت طرح عمرانی در شهرستان عسلویه به بهره‌برداری رسید

هفت طرح عمرانی، برق رسانی، آموزشی و ورزشی در نخستین روز از هفته دولت با حضور استاندار بوشهر در شهرستان عسلویه افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، استاندار بوشهر عصر امروز با حضور در شهرستان عسلویه در مراسم افتتاح هفت طرح عمرانی و آموزشی شرکت کرد.

یکی از این طرح‌ها خط انتقال برق ۱۳۲ کیلوولت عسلویه بود که با ۱۳۳ میلیارد ریال اعتبار ایجاد شده است.

همچنین مدرسه استثنایی هشت کلاسه روستای بُستانو در زمینی به مساحت هزار و ۱۵۸ مترمربع و ۲۵ میلیارد ریال اعتبار، از محل اعتبارات وزارت نفت افتتاح شد.

محور ورودی چاه مبارک با ۴۲ میلیارد ریال اعتبار، اینترنت پرسرعت و اینترنت ۳G روستای بَندو با هفت میلیارد ریال اعتبار، بلوار ورودی روستای زُبار به طول یک کیلومتر و اعتبار ۱۷.۵ میلیارد ریال و زمین ورزشی روستای بَساتین به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و ۲۵ میلیارد ریال اعتبار دیگر طرح‌هایی بود که با حضور استاندار بوشهر، نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی در شهرستان عسلویه به بهره برداری رسید.

مشکل آب شیرین کن روستاهای عسلویه حل شد

استاندار بوشهر در حاشیه مراسم افتتاح این طرح‌ها، گفت: امروز هفت طرح با ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار در عسلویه بهره برداری شد.

عبدالکریم گراوند افزود: مجموع طرح‌هایی که در هفته دولت در شهرستان عسلویه افتتاح می‌شود ۴۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای آن‌ها هزینه شده است.

او بیان کرد:  مشکل آب شیرین کن روستا‌های عسلویه حل شده است و در روز‌های آینده صورتجلسه‌ای بین محیط زیست و شرکت آب روستایی تنظیم می‌شود تا شرایط فراخوان اجرای این طرح فراهم شود.

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.