بهره برداری از سه طرح عمرانی و رفاهی و اجرای یک طرح عمرانی در نخستین روز از هفته دولت با حضور استاندار بوشهر در شهرستان دیر آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اجرای فاز دوم خط انقال آب به مجتمع دُمِیگز برای آبرسانی به چهار روستای شهرستان دیر  باحضور استاندار بوشهر شروع شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: این خط انتقال آب به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال اجرا خواهد شد.

روح الله طاهریان پور افزود: این چهار روستا تا کنون شبکه آب نداشته‌اند و با تکمیل و اجرای این طرح، ۲۶ خانوار با جمعیت ۹۱ نفر از آب آشامیدنی بهره‌مند خواهند شد.

او همچنین بیان کرد: خط آبرسانی بُردخون کهنه از توابع شهرستان دیر با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال، در هفته دولت افتتاح می‌شود.

سکینه الماسی نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: انتظار داریم اعتبار لازم برای ایجاد خط انتقال به داخل روستا‌ها نیز تامین شود تا دهه فجر خط انتقال آب به چهار روستای دیر به بهره برداری برسد.

استاندار بوشهر هم گفت: پذیرفتنی نیست که پس از ۴۰ سال، آبرسانی به روستا‌ها با تانکر صورت گیرد.

عبدالکریم گراوند بیان کرد: پس از هفته دولت اعتبار خط انتقال آب به چهار روستای دیر کامل اختصاص می‌یابد تا در دهه فجر به بهره برداری برسد.

همچنین با آغاز هفته دولت مرکز رفاهی فرهنگیان دیر با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال، ساختمان جهاد کشاورزی دیر با ۲۰ میلیارد ریال و پیاده رو سلامت شهر بردستان با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

تحریم‌های ظالمانه مانع توسعه کشور نشد

استاندار بوشهر در مراسم ادای احترام به شهدای گمنام شهر دیر گفت: با تاسی از شهیدان، استقامت مردم و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب جنگ اقتصادی دشمن علیه ایران اسلامی ناکام می‌شود.

گراوند افزود: تحریم‌های ظالمانه و کارشکنی‌های استکبار جهانی مانع توسعه  کشور نشده است.

او بیان کرد: در هفته دولت امسال ۵۶۹ طرح با ۸۰۰ میلیارد تومان در استان بوشهر بهره‌برداری می‌شود و اجرای ۹۶ طرح با هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار آغاز خواهد شد.

استاندار بوشهر تاکید کرد: اگر طرحی آماده نباشد، افتتاح نمی‌شود.

وی ادامه داد: درهفته دولت امسال ۶۱ میلیارد تومان طرح عمرانی در شهرستان دیر افتتاح یا اجرای آن‌ آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.