در هفته دولت؛

۵۶۹ طرح عمرانی در استان بوشهر افتتاح می‌شود

استاندار بوشهر گفت: همزمان با هفته دولت ۵۶۹ طرح در استان بوشهر افتتاح و اجرای ۹۶ طرح آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالکریم گراوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در گناوه بیان کرد: به منظور تکمیل طرح‌های نیمه تمام، اولویت با طرح‌های با پیشرفت ۶۰ درصد به بالاست که در این زمینه اعتبارات لازم تخصیص یافته است.

او با گرامیداشت هفته دولت این هفته را فرصت مهمی برای بازگو کردن فعالیت‌های دولت در عرصه‌های مختلف عمرانی، اشتغال زایی، اقتصادی و تولیدی دانست و افزود: در هفته دولت ۵۶۹ طرح در استان بوشهر شامل ۳۶ طرح اقتصادی و ۵۳۳ طرح عمرانی افتتاح می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها افزون بر ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است، ادامه داد: از این میزان سرمایه‌گذاری ۱۵۴ میلیارد تومان در اجرای طرح‌های اقتصادی و ۶۴۷ میلیارد تومان در طرح‌های عمرانی هزینه شده است.

گراوند از آغاز طرح‌های جدید عمرانی و تولیدی با اعتبار ۱۵۵۰ میلیارد تومان خبر داد و بیان کرد: در هفته دولت برای آغاز اجرای ۹۶ طرح در استان بوشهر هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

او، از افزایش تعداد طرح‌های افتتاحی در هفته دولت امسال نسبت به پارسال خبر داد و گفت: تعداد طرح‌های افتتاحی و عمرانی در هفته دولت نسبت به پارسال ۲۹ درصد و اعتبار آن‌ها  ۳۶ درصد افزایش دارد.

استاندار بوشهر بیان کرد: تعداد و سرمایه‌گذاری در طرح‌های اقتصادی افتتاحی در هفته دولت نسبت به هفته دولت پارسال، ۶۷ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/ک

افزایش طرح‌های افتتاحی در هفته دولت امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.