سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خبر داد;

راه اندازی دستگاه آنژیوگرافی تا پایان آبان ماه در ایلام

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: تا پایان آبان ماه سال جاری دستگاه آنژیوگرافی در شهر ایلام راه اندازی می‌گردد.

 بالاوندی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: دستگاه آنژیوگرافی تا پایان آبان ماه در شهر ایلام راه اندازی می‌گردد و دستگاه اسکن هسته‌ای نیز با تعرفه دولتی و مشارکت بخش خصوصی در کلینیک فجر انقلاب تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

او ادامه داد: باعت نگرانی و تاسف است که همشهریان ایلامی با این وضعیت اقتصادی و دوری مسافت برای ادامه درمان به استان‌های همجوار و تهران سفر می‌کنند.

بالاوندی به امکانات و کاستی‌های حوزه درمان در ایلام اشاره و بیان کرد: یکی از اولویت‌های اساسی مدیریت دانشگاه پایان دادن به کمبود‌ها و کاستی‌ها در حوزه پزشکی و درمان است و در این راستا با پیگیری‌های صورت گرفته امیدواریم تا پایان سال عمل جراحی باز قلب نیز در ایلام صورت گیرد.

او اظهار کرد: از آنجا که هم اکنون همشهریان ایلامی برای رادیوتراپی نیز به شهر سنندج سفر می کنند لذا با پیگیری‌های ریاست دانشگاه و رایزنی‌هایی که با وزارتخانه صورت گرفته،  قول مساعدی جهت اختصاص دستگاه رادیوتراپی به ایلام در آینده‌ای نزدیک اخذ شده است.

انتهای پیام/ ن

راه اندازی دستگاه آنژیوگرافی در شهر ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.