فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: تا پایان شهریور ماه سال جاری ۳۰۰ دانشجوی بسیجی در مناطق سیل زده استان ایلام از جمله بخش ماژین خدمت رسانی خواهند کرد.

۲۰ گروه جهادی به مناطق سیل زده استان ایلام اعزام می‌شوند

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت:  تا پایان شهریور ماه سال جاری ۲۰ گروه جهادی در قالب ۳۰۰ نفر از دانشجویان و دانشگاهیان بسیجی در مناطق سیل زده استان ایلام به ویژه بخش ماژین  خدمت رسانی خواهند کرد.

اواظهار کرد: امروز یکی از مطالبات مقام معظم رهبری که در حقیقت مطالبه انقلاب اسلامی است، خدمت رسانی به محرومان جامعه است.

شاکرمی بیان کرد: اولین گروه جهادی در قالب ۴۰ نفر از دانشجویان بسیجی خواهر و برادر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به منطقه ماژین اعزام شده اند.

او مطرح کرد: رهبر معظم انقلاب در پیام راهبردی و جامع خود به گروه‌های جهادی ، کار جهادی را برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان دانسته اند که از این رو ، این کار‌های جهادی نقطه پایان ندارد و باید هرچه بیشتر ارتقا و گسترش یابد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ادامه داد: این گروه‌های دانشجویی در بخش‌های عمرانی، فرهنگی و ساخت مسجد با رویکرد فرهنگی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ ن

اعزام ۲۰ گروه جهادی به مناطق سیل زده استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.