سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با نماینده ولی فقیه در فارس دیدار کرد

حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با آیت الله لطف الله دژکام دیدار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام محمد قمی در دیدار با نماینده ولی فقیه در فارس گفت: برداشت اولیه پس از بررسی های انجام شده در خصوص حرکت سازمان تبلیغات اسلامی موضوع تحکیم است زیرا سازمان بازوی محکم و متصل نماینده رهبری در منطقه باشد.

او ادامه داد: به خصوص در استان فارس انتظار حمایت از سازمان تبلیغات اسلامی نیز وجود دارد و از طرفی باید در خصوص بودجه های فرهنگی نیز فکری کرد زیرا تنها ۲ درصد بودجه فرهنگی شهرداری ها در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس نیز در این دیدار خطاب به رئیس سازمان تبلیغات اسلامی،گفت: رهبری به استفاده از نیروهای جوان تاکید دارند و شما نیز از جمله آنها هستید.

آیت الله دژکام تاکید کرد: در سازمان تبلیغات فرصت فراوان است به شرطی که رفتارهای مبلغین سامان پیدا کند که نمونه آن در زمان سیل شیراز دیده شد.

او یادآور شد: مردم و مجموعه دولت با این نگاه جدید در سازمان تبلیغات بیشتر حمایت می کنند.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: مردم اینگونه رفتارها را می بینند و کسانیکه برای تبلیغ می آیند باید به این روش ادامه دهند و نیاز است کارگاهایی قبل از تبلیغ برگزار شود.

آیت الله دژکام ادامه داد: امروز مردم حرکت های طلبه ها و مبلغین را حس نمی کنند و باید امروز با نگاه جدید موجود در سازمان تبلیغات اسلامی دوباره به نیروی انسانی خود تکیه برای حضور در فضای مجازی و ابزارهای جدید داشته باشیم.

او تاکید کرد: حجت الاسلام مهرابی در استان فارس از جمله نیروهای با نشاط و پرتلاش است که به طور حتم با حمایت های بیشتر را پیشرفت را ادامه خواهد داد.
انتهای پیام/م

سفر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.