سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه های برتر کشور به همت دانش آموزان راوری

با حضورجمعی از مسئولین شهرستان، مراسم استقبال از برگزیدگان کشوری سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری در آموزش و پرورش شهرستان راور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد خواجویی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان راور گفت:  دانش آموزان شهرستان راور در سی و هفتمین جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری مرحله کشوری افتخار آفرینی کردند.

محمدخواجویی از کسب ۳ رتبه برتر کشوری در سی و هفتمین جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری  تهران خبرداد و افزود: در این دوره از مسابقات ۳ دانش آموز پسر در مقطع متوسطه دوم از مدرسه علامه طباطبایی در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری پس از کسب رتبه اول در مرحله استانی و راهیابی به مرحله کشوری حائز رتبه‌های برتر شدند.

او گفت: علی رحمانی رشته وبلاگ نویسی رتبه دوم کشوری ،احمد خزاعی رشته داستان نویسی رتبه دوم کشوری و امیرمحمد مرشد زاده رشته مجسمه سازی رتبه برگزیده کشوری را کسب کردند.

علیرضا بستان پیرا مدیر آموزش و پرورش شهرستان راور کسب این موفقیت‌ها را به فرهنگیان این شهرستان، دانش آموزان ، خانواده آن‌ها، مربیان و عوامل اجرایی مدرسه تبریک گفت.

انتهای پیام/ی

کسب موفقیت برای دانش آموزان راوری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.